Vreemde wereld hoor....
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Vreemde wereld hoor....

Jaja, gewoon aardig zijn! mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48991

Standaard Vreemde wereld hoor....

Waarin mensen zowat meteen gaan roddelen als ik bij wijze van spreken zo gek zou zijn eens een stukje vlees of kip te kopen/koken omdat ze weten dat ik vegetarier ben.... 1984 Cia monitoring praktijken.

En de andere 90% van nederlanders maar ongestraft vlees blijven eten. Begrijp me niet verkeerd, je mag best vlees eten. Maar we zijn geloof ik meest vlees verslindende land!!!!!!!!

Zo.... Dat wilde ik ff delen. Kreeg een heel vreemd gevoel ooit toen ik per ongeluk kalfskroketten kocht ipv de vegetarische.

Iemand die mijn aankopen in de gaten hield stuurde hele vreemde energie naar me. Zo gevoelig ben ik dan weer wel.. En blijkbaar mag ik dus geen vlees eten!!!!

Haha! doei! Take care!
      Yes, you can eat less meat AND save the world!!! Yes you can!!!!

http://www.soundcloud.com/hugo32

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      92
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757436

Standaard Re: Vreemde wereld hoor....

Daarom moet je halal gaan kopen niemand zal jou in de gaten houden..halal is het toverwoord naar de afgunst mensen

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      43
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Standaard Re: Vreemde wereld hoor....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrz Bekijk Berichten
      Waarin mensen zowat meteen gaan roddelen als ik bij wijze van spreken zo gek zou zijn eens een stukje vlees of kip te kopen/koken omdat ze weten dat ik vegetarier ben.... 1984 Cia monitoring praktijken.

En de andere 90% van nederlanders maar ongestraft vlees blijven eten. Begrijp me niet verkeerd, je mag best vlees eten. Maar we zijn geloof ik meest vlees verslindende land!!!!!!!!

Zo.... Dat wilde ik ff delen. Kreeg een heel vreemd gevoel ooit toen ik per ongeluk kalfskroketten kocht ipv de vegetarische.

Iemand die mijn aankopen in de gaten hield stuurde hele vreemde energie naar me. Zo gevoelig ben ik dan weer wel.. En blijkbaar mag ik dus geen vlees eten!!!!

Haha! doei! Take care!
      Nederland is zeker niet het meest vleesverslindende land ter wereld. Nederland staat redelijk in het midden

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten