Sexuéel gedrag - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/9 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 83

Onderwerp: Sexuéel gedrag

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      43
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Standaard Re: Sexuéel gedrag

Hoop dat ze alle daders aanpakken en ook eventuele medeplichtigen

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      43
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten

In de loop der jaren heb ik op verschillende plekken gewerkt en snap niet dat men niet eerlijk is en toegeeft dat sexuéel gedrag bij velen niet gezond is.. Grensoverschrijdend gedrag gebeurt terwijl rechtstaat en democratie alle bescherming biedt maar ja : als iedereen het ziet gebeuren en niets er tegen wil doen dan "Alles went" wordt de norm.
      De meeste opmerkingen en grappen op het werk zijn sekstisch en volwassenen hebben vieze plaatjes die ze mekaar laten zien.. Maar gaat het mis dan zwijgt iedereen.. Typisch

Erik, vertel eens over eigen ervaringen?

Wat een hypocrisie zeg!
      Hier in Nederland ben je pas schuldig als je veroordeeld bent. Op dit moment is Ali B nog niet veroordeeld. Hij heeft ook niet bekend.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Hier in Nederland ben je pas schuldig als je veroordeeld bent. Op dit moment is Ali B nog niet veroordeeld. Hij heeft ook niet bekend.
      Precies.

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402415

al die gasten gaan helemaal kapot gemaakt worden en dat vind ik prima
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011801

Wat me irriteert is de aanval op John de Mol omdat ie vrouwen oproept om misdragingen te melden.

Kritiek is waarom spreekt hij de mannen niet aan?

Als je de verhaallijn van de uitzending ziet, gaat het over de toekomst van The Voice. John vindt dat eerst alles boven tafel moet komen. In dat kader zegt hij dat ook.

Nee hij moet mannen in het algemeen aanspreken om met hun klauwen van de vrouwen af te blijven,( alsof dat zou helpen).

Dan denk ik fok off met jullie kritiek. Jullie willen John de Mol gewoon laten hangen. Prima, mag allemaal van mij maar dan wel op grond van inhoud en feiten en niet grond van wat hij gezegd zou moeten hebben na zijn oproep aan vrouwen om misbruik altijd te melden.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Jaja, gewoon aardig zijn! mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48991

Ik vindt het typisch dat vega product van Ali B de ban in gaat. Sure..... Macho mannen eten ECHT vlees en veel en geven shit om het mileu. Maar om dan iemand als Ali B die met goede bedoelingen een vega product aanprijst die nare MACHO image inwrijven is net zo erg als die hele Macho cultuur if you ask me!

Snap het misschien wel hoor. Ali B is nu Stoere Macho dus kan geen vega product meer aanprijzen maar kom op zeg.!

Verder wel ellende ik keek al nooit de Voice omdat het mij wat erg frivool was....

Mijn muziekje (instrumentaaltje, zonder voice... )

https://soundcloud.com/hugo32/hugo-h...420-21-01-2022
      Yes, you can eat less meat AND save the world!!! Yes you can!!!!

http://www.soundcloud.com/hugo32

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402415

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Wat me irriteert is de aanval op John de Mol omdat ie vrouwen oproept om misdragingen te melden.

Kritiek is waarom spreekt hij de mannen niet aan?

Als je de verhaallijn van de uitzending ziet, gaat het over de toekomst van The Voice. John vindt dat eerst alles boven tafel moet komen. In dat kader zegt hij dat ook.

Nee hij moet mannen in het algemeen aanspreken om met hun klauwen van de vrouwen af te blijven,( alsof dat zou helpen).

Dan denk ik fok off met jullie kritiek. Jullie willen John de Mol gewoon laten hangen. Prima, mag allemaal van mij maar dan wel op grond van inhoud en feiten en niet grond van wat hij gezegd zou moeten hebben na zijn oproep aan vrouwen om misbruik altijd te melden.
      John moet beter naar zijn woordvoerders luisteren zodat hij beter kan mimicken hoe een normaal mensen met empathie zou reageren
      Het gaat nu niet om inhoud en feiten, domme fout
      Daar wordt nu ongetwijfeld aan gewerkt en er gaat de komende dagen een grote mea culpa komen
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Hier in NL moet men zich gaan beseffen dat rechtstaat dit soort misstanden niet helpt oplossen wanneer mensen medeplichtig zijn door maar te zwijgen en de ander kant te kijken...

Dit is eerder een maatschappelijk/cultureelprobleem en juist omdat je als slachtoffer juridisch technisch van alles moet bewijzen en dat ook durven en kunnen staan de misbruikers in een sterke positie.

Dus durf zelf op te komen voor een slachtoffer in je leef of werkomgeving door de misbruiker op zijn bek te slaan en pas daarna een melding maken.. dit gaat beter helpen..

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011801

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Hier in NL moet men zich gaan beseffen dat rechtstaat dit soort misstanden niet helpt oplossen wanneer mensen medeplichtig zijn door maar te zwijgen en de ander kant te kijken...

Dit is eerder een maatschappelijk/cultureelprobleem en juist omdat je als slachtoffer juridisch technisch van alles moet bewijzen en dat ook durven en kunnen staan de misbruikers in een sterke positie.

Dus durf zelf op te komen voor een slachtoffer in je leef of werkomgeving door de misbruiker op zijn bek te slaan en pas daarna een melding maken.. dit gaat beter helpen..

In Marokko is op dit moment een rel gaande over hoogleraren en universitaire docenten die studentes misbruiken. Wat zou de maatschappelijke/culturele oorzaak zijn?
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      In Marokko is op dit moment een rel gaande over hoogleraren en universitaire docenten die studentes misbruiken. Wat zou de maatschappelijke/culturele oorzaak zijn?
      Sex in ruil van mooie cijfers.
      Maatschappelijk zijn de mannetjes te geil en veel mannen willen verbodensex.. Satan wijst ze de verkeerde weg naar genieten... Iedereen wil genot(hoe is niet belangrijk)

Corruptie/ misbruik van je positie en gebrek aan integriteit is het gewoon.. En vinden van een prooi is zo gebeurt.

Hier in NL heb je ook studentes die aan escoirt doen/deden vrijwillig om de makkelijk centen.. Die heb je ook in maroc maar meer uit armoe. In de loop der jaren is ook het leven in maroc zwaar materialistisch geworden...

Wat die meiden makkelijk tot prooi maakt is dat ze een mooie cijfer voor een diploma nodig hebben met het oog op wek zodat ze een beter leven kunnen hebben.. Velen worden misleid en onderdrukt, door schaamte durven ze niet naar buiten toe te treden en bovendien kunnen ze niet tijdig bij niemand aankloppen..

In huidige maroc worden dit soort misstanden erkend en naar buiten gebracht en breed besproken, op zich een ontwikkeling.

Sex en misbruik zijn van alle tijden en plekken..
      Gebeurt in gesloten kringen en in openmaatschappijen..

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten