Sexuéel gedrag - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/9 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 83

Onderwerp: Sexuéel gedrag

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Standaard Re: Sexuéel gedrag

misbruik is een vorm van slavernij en blijkbaar zit een donkere kant aan de mens door zijn medemens tot slaaf te willen maken (ook is het maar even voor eigen genot)

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      43
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Sex in ruil van mooie cijfers.
      Maatschappelijk zijn de mannetjes te geil en veel mannen willen verbodensex.. Satan wijst ze de verkeerde weg naar genieten... Iedereen wil genot(hoe is niet belangrijk)

Corruptie/ misbruik van je positie en gebrek aan integriteit is het gewoon.. En vinden van een prooi is zo gebeurt.

Hier in NL heb je ook studentes die aan escoirt doen/deden vrijwillig om de makkelijk centen.. Die heb je ook in maroc maar meer uit armoe. In de loop der jaren is ook het leven in maroc zwaar materialistisch geworden...

Wat die meiden makkelijk tot prooi maakt is dat ze een mooie cijfer voor een diploma nodig hebben met het oog op wek zodat ze een beter leven kunnen hebben.. Velen worden misleid en onderdrukt, door schaamte durven ze niet naar buiten toe te treden en bovendien kunnen ze niet tijdig bij niemand aankloppen..

In huidige maroc worden dit soort misstanden erkend en naar buiten gebracht en breed besproken, op zich een ontwikkeling.

Sex en misbruik zijn van alle tijden en plekken..
      Gebeurt in gesloten kringen en in openmaatschappijen..
      Zijn ook genoeg vrouwen die verbodensex willen hoor. Ik heb 5 jaar lang voor een bedrijf gewerkt die voor woningbouwverenigingen en VvE's werken en je wilt niet weten wat wij(de monteurs) allemaal mee maakten.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Zijn ook genoeg vrouwen die verbodensex willen hoor. Ik heb 5 jaar lang voor een bedrijf gewerkt die voor woningbouwverenigingen en VvE's werken en je wilt niet weten wat wij(de monteurs) allemaal mee maakten.
      Als het met beide instemming dan zou in deze maatschappij niemand van klaar liggen.. Ook vrouwen zijn niet heilig in deze.

Dit is bekend maar misbruik van je positie is van andere orde..
      En vraag me af of er mannen zijn /jonge mannen die worden sexuéel misbruikt door vrouwen met een positie? Vast wel maar ja...

Wij zeggen in mijn hoofdcultuur : Wanneer een man zich met een vrouw afzondert is Satan de derde aanwezige.

Het is nog een taboe en maatschappelijk onacceptabel om te zeggen dat ook veel vrouwen direct/indirect aanleiding geven tot....

Vlees is zwak en veel mannen hen hersens tussen hun benen.. Mannelijkheid wordt misbruikt en ook Vrouwenzijn moet herzien worden door de Vrouwen zelf in eerste instantie.
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 23-01-22 om 08:15.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      53
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286226

Ik zag net op de BBC een rapportage over vrouwenhandel in Roemenië. Dat is pas erg.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Wat me irriteert is de aanval op John de Mol omdat ie vrouwen oproept om misdragingen te melden.

Kritiek is waarom spreekt hij de mannen niet aan?

Als je de verhaallijn van de uitzending ziet, gaat het over de toekomst van The Voice. John vindt dat eerst alles boven tafel moet komen. In dat kader zegt hij dat ook.

Nee hij moet mannen in het algemeen aanspreken om met hun klauwen van de vrouwen af te blijven,( alsof dat zou helpen).

Dan denk ik fok off met jullie kritiek. Jullie willen John de Mol gewoon laten hangen. Prima, mag allemaal van mij maar dan wel op grond van inhoud en feiten en niet grond van wat hij gezegd zou moeten hebben na zijn oproep aan vrouwen om misbruik altijd te melden.
      Ik hoor niet bij die jullie die John de Mol hebben aangevallen. John de Mol had een goed verhaal.

.

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      92
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757436

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik hoor niet bij die jullie die John de Mol hebben aangevallen. John de Mol had een goed verhaal.

.
      Hij had een kut verhaal...hij beschermt zijn toko en geeft de vrouwen de schuld

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110982

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      O wat erg!
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110982

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Als het met beide instemming dan zou in deze maatschappij niemand van klaar liggen.. Ook vrouwen zijn niet heilig in deze.

En vraag me af of er mannen zijn /jonge mannen die worden sexuéel misbruikt door vrouwen met een positie? Vast wel maar ja...

Wij zeggen in mijn hoofdcultuur : Wanneer een man zich met een vrouw afzondert is de derde Satan.

Het is nog een taboe en maatschappelijk onacceptabel om te zeggen dat ook veel vrouwen direct/indirect aanleiding geven tot....

Vlees is zwak en veel mannen hen hersens tussen hun benen..
      Mannelijkheid wordt misbruikt en ook Vrouwenzijn moet herzien worden door de Vrouwen zelf in eerste instantie.
      Niemand van klaar liggen?

Elk jaar gaan er duizenden vrouwen op sex safari naar diverse Afrikaanse kusten.

In die cultuur zijn vrouwen sowieso handelswaar en schort er van alles aan gelijkheid voor man en vrouw.

Voor mannen met hun verstand tussen hun benen zal dat wel.

Typisch iets van een gefrustreerde neanderthaler.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110982

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Nee, hij lulde finaal uit zijn nek.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Tim Hofman heeft zijn excuses aangeboden voor vrouwonvriendelijke dingen die hij in het verleden heeft gezegd. Hij deed dat naar aanleiding van een video die zaterdag op sociale media verscheen waarin de presentator nogal platte opmerkingen maakt over onder andere het uiterlijk van playmate Zimra Geurts. Hofman bracht afgelopen donderdag de misstanden bij The Voice of Holland aan het licht.

In de video is Hofman te zien terwijl hij in de camera een opmerking maakt over de "grotere tieten dan de rest van Nederland" van Geurts. Tijdens het interview dat daarop volgt tipt hij het model om "een tiet te laten zien". In beelden die daaraan vastgeplakt zijn spreekt Hofman met vlogger Anna Nooshin en vertelt hij dat er bij BNNVARA regelmatig intieme contacten zijn tussen collega's."
      ANP

Katja Shuurman zegt ook 180 aangiftes van aanranding kunnen doen ... of zij nooit een mannetje heeft aangerand? hmm iedereen heeft ineens ervaringen ..
      Leontine wist wat Marco fout deed? maar ja ?

dus iedereen is schuldig en het zou me niet verbazen dat andere vrouwen slachtoffers/prooien zoeken voor de sex monsters ..! ik sluit niets uit ..

Als je het hoort met je eigen oren, gezien met je eigen ogen...
      Wat ben je dan aan het bedenken in je hoofd wanneer je niets onderneemt?
      Volgens mij is iedereen een loser.

We delen met grote mond van alles behalve datgene dat er toedoet..

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten