misbruik is een vorm van slavernij en blijkbaar zit een donkere kant aan de mens door zijn medemens tot slaaf te willen maken (ook is het maar even voor eigen genot)
misbruik is een vorm van slavernij en blijkbaar zit een donkere kant aan de mens door zijn medemens tot slaaf te willen maken (ook is het maar even voor eigen genot)
Als het met beide instemming dan zou in deze maatschappij niemand van klaar liggen.. Ook vrouwen zijn niet heilig in deze.
Dit is bekend maar misbruik van je positie is van andere orde..
En vraag me af of er mannen zijn /jonge mannen die worden sexuéel misbruikt door vrouwen met een positie? Vast wel maar ja...
Wij zeggen in mijn hoofdcultuur : Wanneer een man zich met een vrouw afzondert is Satan de derde aanwezige.
Het is nog een taboe en maatschappelijk onacceptabel om te zeggen dat ook veel vrouwen direct/indirect aanleiding geven tot....
Vlees is zwak en veel mannen hen hersens tussen hun benen.. Mannelijkheid wordt misbruikt en ook Vrouwenzijn moet herzien worden door de Vrouwen zelf in eerste instantie.
Laatst gewijzigd door Oiseau; 23-01-22 om 08:15.
Ik zag net op de BBC een rapportage over vrouwenhandel in Roemenië. Dat is pas erg.
'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
Niemand van klaar liggen?
Elk jaar gaan er duizenden vrouwen op sex safari naar diverse Afrikaanse kusten.
In die cultuur zijn vrouwen sowieso handelswaar en schort er van alles aan gelijkheid voor man en vrouw.
Voor mannen met hun verstand tussen hun benen zal dat wel.
Typisch iets van een gefrustreerde neanderthaler.
'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
Tim Hofman heeft zijn excuses aangeboden voor vrouwonvriendelijke dingen die hij in het verleden heeft gezegd. Hij deed dat naar aanleiding van een video die zaterdag op sociale media verscheen waarin de presentator nogal platte opmerkingen maakt over onder andere het uiterlijk van playmate Zimra Geurts. Hofman bracht afgelopen donderdag de misstanden bij The Voice of Holland aan het licht.
In de video is Hofman te zien terwijl hij in de camera een opmerking maakt over de "grotere tieten dan de rest van Nederland" van Geurts. Tijdens het interview dat daarop volgt tipt hij het model om "een tiet te laten zien". In beelden die daaraan vastgeplakt zijn spreekt Hofman met vlogger Anna Nooshin en vertelt hij dat er bij BNNVARA regelmatig intieme contacten zijn tussen collega's."
ANP
Katja Shuurman zegt ook 180 aangiftes van aanranding kunnen doen ... of zij nooit een mannetje heeft aangerand? hmm iedereen heeft ineens ervaringen ..
Leontine wist wat Marco fout deed? maar ja ?
dus iedereen is schuldig en het zou me niet verbazen dat andere vrouwen slachtoffers/prooien zoeken voor de sex monsters ..! ik sluit niets uit ..
Als je het hoort met je eigen oren, gezien met je eigen ogen...
Wat ben je dan aan het bedenken in je hoofd wanneer je niets onderneemt?
Volgens mij is iedereen een loser.
We delen met grote mond van alles behalve datgene dat er toedoet..
Bladwijzers