Sexuéel gedrag - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/9 EersteEerste ... 456 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 41 tot 50 van de 83

Onderwerp: Sexuéel gedrag

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      53
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286226

Standaard Re: Sexuéel gedrag

Het is politiek incorrect te zeggen dat dit de natuur van de man is. Dat dit gedrag sociaal onwenselijk is, is een kwestie van cultuur of beschaving. Beschaving is iets anders dan natuur.

Volgens de evolutieleer komt succes overeen met het verspreiden van genen. Dus daaruit volgt dat de natuur mannen zo gemaakt heeft, want mannen die vrouwen verkrachten waren evolutionair gezien een succes. Er zijn ook andere strategieën dus niet alle mannen zijn verkrachters.

Een goede opvoeding en een cultuur waarin dit niet acceptabel is, zullen helpen maar dan nog kunnen hormonen het winnen van het verstand. Therapie helpt niet altijd. Castreren zou in de ergste gevallen (verkrachting) een optie kunnen zijn.

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Hoe kom je aan zelfbeheersing in zulke momentum en hoe buig je je intentie en de andere vrouw benaderen zoals je moeder, zus, tante of dochter zou willen behandeld worden?

Niet eenvoudig en daarom moet je gewoon niet altijd luisteren naar je lul..

Vrouwen moeten ook niet naïef gaan doen en ze moeten weten dat mannen zwak zijn ( in ons moderne tijd wil men geloven dat veel kan in alle vrijheid ...

Factoren en condities kunnen leiden bij wie dan ook tot ongewenste gedrag en sex is en blijft een drift om continu te bedwingen.

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      53
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286226

Het idee van vrijheid is dat iedereen mag doen en laten wat hij/zij wil en dat het veilig is om dat te doen. Ik vraag me af in hoeverre de wijze waarop vrouwen zich kleden bepaalt hoe mannen zich gedragen. Uiteraard zal dat een rol spelen maar mannen zijn niet 100% slaaf van hun pik. Als je je uitdagend kleedt, mag je aandacht verwachten maar geen aanranding of verkrachting. En wat is uitdagend? De norm in Nederland is anders dan in Saoedi Arabië. Belangrijk is denk ik ook dat dit gedrag door veel mensen acceptabel wordt gevonden. #Metoo is een recent verschijnsel. Zolang niemand er wat zegt, verandert er ook niets.

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Tussen seksueel revolutie tot seksueel evolutie hebben we misschien stappen gemist...
      Religieuzen hebben misbruik gemaakt van hun positie , politici, militairen , leraren, monteurs , buschauffeurs, beste vrienden, enzo .. echt is iedereen de weg kwijt ... Het lijkt alsof je niemand meer kan vertrouwen? de mannen moeten op tieten lopen maar niet zich bedenken dat het tieten zijn ..het zijn eieren ..

Ali B zal gekruisigd worden en bomenknuffelaars verdienen een kerk maar dan zonder dak..hmm

Alleen nog robotten die de mens ooit van seksueel intimidatie gaan beschuldigen..

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      53
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286226

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Alleen nog robotten die de mens ooit van seksueel intimidatie gaan beschuldigen..
      Robots en virtual reality zijn een mogelijke oplossing.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110982

Vrouwen moeten ook niet naïef gaan doen en ze moeten weten dat mannen zwak zijn.
      Typisch weer een laffe ontduiking van de eigen verantwoordelijkheid vanuit een cultuur die vrouwen verantwoordelijk stelt voor het gedrag van de zogenaamd zwakke man. Al die zogenaamde zwakke mannen - voor mij eerder zwakzinnigen - moeten dus tegen die voor hen o zo gevaarlijke vrouwen worden beschermd. De wereld terug naar de middeleeuwen.

Al lopen vrouwen naakt op straat - of waar dan ook - niemand heeft daardoor het recht om hen aan te randen. Indianen in het oerwoud - waar naakt heel gewoon is - zijn wat dat betreft veel beschaafder dan een stelletje neanderthalers hier.
      Laatst gewijzigd door knuppeltje; 23-01-22 om 15:43.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Wat me irriteert is de aanval op John de Mol omdat ie vrouwen oproept om misdragingen te melden.

Kritiek is waarom spreekt hij de mannen niet aan?

Als je de verhaallijn van de uitzending ziet, gaat het over de toekomst van The Voice. John vindt dat eerst alles boven tafel moet komen. In dat kader zegt hij dat ook.

Nee hij moet mannen in het algemeen aanspreken om met hun klauwen van de vrouwen af te blijven,( alsof dat zou helpen).

Dan denk ik fok off met jullie kritiek. Jullie willen John de Mol gewoon laten hangen. Prima, mag allemaal van mij maar dan wel op grond van inhoud en feiten en niet grond van wat hij gezegd zou moeten hebben na zijn oproep aan vrouwen om misbruik altijd te melden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik hoor niet bij die jullie die John de Mol hebben aangevallen. John de Mol had een goed verhaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Hij had een kut verhaal...hij beschermt zijn toko en geeft de vrouwen de schuld
      John de Mol heeft in dat interview - ik heb de hele uitzending gezien - nergens gezegd dat de vrouwen de schuld hadden. Dat heeft hij niet gezegd en zelfs niet geïnsinueerd. Hij heeft alleen gezegd, en daar had hij een terecht punt, dat die vrouwen wel zélf hadden moeten aangeven dat ze sexueel waren misbruikt. Wat heeft hij daarmee verkeerd gezegd?

Het lijkt er op dat ook jij je laat meeslepen door deze populistische advertentie van Talpa

Echt een smerige manier van manipuleren met onwaarheden. Alsof De Mol letterlijk zou hebben gezegd dat de vrouwen de schuld hebben. Waarom plaatsen ze geen advertentie over Marco B. en/of Ali B.? Dat zijn volgens de vrouwen namelijk de verdachten...

.

.
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 23-01-22 om 11:52.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011801

Sex in ruil van mooie cijfers.
      Maatschappelijk zijn de mannetjes te geil en veel mannen willen verbodensex.. Satan wijst ze de verkeerde weg naar genieten... Iedereen wil genot(hoe is niet belangrijk)

Corruptie/ misbruik van je positie en gebrek aan integriteit is het gewoon.. En vinden van een prooi is zo gebeurt.

Hier in NL heb je ook studentes die aan escoirt doen/deden vrijwillig om de makkelijk centen.. Die heb je ook in maroc maar meer uit armoe. In de loop der jaren is ook het leven in maroc zwaar materialistisch geworden...

Wat die meiden makkelijk tot prooi maakt is dat ze een mooie cijfer voor een diploma nodig hebben met het oog op wek zodat ze een beter leven kunnen hebben.. Velen worden misleid en onderdrukt, door schaamte durven ze niet naar buiten toe te treden en bovendien kunnen ze niet tijdig bij niemand aankloppen..

In huidige maroc worden dit soort misstanden erkend en naar buiten gebracht en breed besproken, op zich een ontwikkeling.

Sex en misbruik zijn van alle tijden en plekken..
      Gebeurt in gesloten kringen en in openmaatschappijen..

Thnx!
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Vroeger, toen ik jong was, een paar jaar geleden, ging ik naar de disco en beloofde ik vrouwen een Ferrari en een goed leven in Marbella. Gingen ze nog met me mee ook. Ik was mijn huis- en autosleutel verloren en mijn pinpas was mysterieus geblokkeerd door Interpol.

Wij in de kou een uur wachten op de eerste trein, richting nergens en terug, want ik moest snel denken en dat gaat niet als je nog maar 3 hersencellen over hebt. Na een paar schreeuwerige neptelefoontjes met kankerdit en kankerdat en een beetje hoerezoon ertussen, betaalde de vrouw uiteindelijk de taxi naar haar huis. Een paar uur later sloop ik het huis geruisloos uit en liet ik alleen de briefjes van 5 achter.

Nu heb ik de uitzending ook gezien. Moet ik me zorgen beginnen te maken, of is dit wél normaal gedrag? En zo niet, hoe moet een man anders een vrouw in bed krijgen. Moeilijke tijden voor ons mannen.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Nu een serieuze reactie op deze zaak van levensbelang: we hadden vrouwen nooit stemrecht moeten geven. Daar is het allemaal fout gegaan. Van stemrecht krijg je zingen in een sexy outfit voor een jury van geile mannen die je willen neuken.

Ik vind Ali sowieso een nare gast, maar fuck dat, wat een loser. Ik had ELKE kandidate boven de 18 jaar en onder de 70 kilo kapotgeneukt. Jij wil doorbreken? Tamam, geef die kut. Heisa om niks, gebeurt overal en altijd. Moeten de vrouwtjes maar niet zo sexy doen. Volgende Voice: juryleden volledig homovirusachtig.Volgende rel: jonge jongens in de anus genomen door John.

#Mannenenvrouwenzijnnietgelijkwantwijwijzijnáltijd geilenzijbijnanooitendatisnieteerlijk

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten