Sexuéel gedrag - Pagina 6
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 6/9 EersteEerste ... 567 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 51 tot 60 van de 83

Onderwerp: Sexuéel gedrag

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Standaard Re: Sexuéel gedrag

Oke oke, nu echt serieus.

Zonet een blauw scherm besteld. En wat felle lampen, een jurkje en een stemvervormer die mijn stem als een sexy hulpeloze vrouwenrobot laat klinken vanuit mijn silhouet: ik ga Bart Nijman, die van Geenstijl, beschuldigen van verkrachting.

Ik had een keer met hem afgesproken. Hij beloofde mij een stageplek bij de redactie. Bij hem thuis pakte hij me opeens bij mijn vagina. Heb ik niet, maar wist hij veel, dus op zijn minst onwenselijk gedrag danwel verkrachting, want sindsdien ben ik nooit meer ongesteld geworden.
      Ik wist niet wat ik moest doen, want ik was net 35 geworden. Eigenlijk vond ik het toen best lekker, maar nu ben ik erachter gekomen dat het misbruik was. Nu ben ik Boos.

Ik ga Geenstijl kapot maken.

#Vanvrouwenblijfjeaflaatzevoormij

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Het AD is door een ondergrens gegaan met het plaatsen van een pagina grote advertentie waar een niet aangeklaagde man wordt besmeurt met de tekst : 'Beste John, het ligt niet aan de vrouwen'... Allemaal hebben ze hun oordeel over John de Mol klaar. Maar als je er naar zou vragen weet bij niemand wat John de Mol nu letterlijk gezegd heeft. De citaten worden geheel uit de context gehaald. Laten we ook eens even het verhaal van een slachtoffer citeren:

Naam slachtoffer : anoniem

"Ik liep een kamer binnen. Ik zag een meisje en Ali daar liggen. Ik had het niet zien aankomen. Ik ga weer naar beneden. Ik zit gewoon rustig. Ik voel iemand tikken op mijn schouder. Het is Ali. Ik schrik. Hij doet van, kom bij me zitten. Hij strak z'n hand in mijn broek, uit het niks. Ik schrok daar heel erg van. What the fuck gebeurt hier?
      Ik dacht, we gaan gewoon gezellig een drankje doen. Hij wilde seks. Hij pakte een condoom. Ik wilde dit niet. Ik vond hem te oud. Hij heeft kinderen. Hij deed toch het condoom om. Hij zei: Het is zo voorbij. Kom op schatje, je maakt me zo geil. Hij belde een taxi. Ik dacht dat het mijn eigen schuld was. Misschien is hij gewoon naar de klote.
      Ik laat het voor wat het is. We gaan gewoon praten. Toen deed hij het weer. Toen ben ik met een andere artiest naar boven gegaan. Zijn we samen gaan douchen. Toen ging ik hem pijpen."

Fraai hoor om na acht jaar anoniem iemand te beschuldigen in het openbaar. Met zo'n advertentie en programma hoef je geen uitspraak van een rechter meer af te wachten...

"Toen deed hij (Ali) het weer. Toen ben ik met een andere artiest naar boven gegaan. Zijn we samen gaan douchen. Toen ging ik hem pijpen." Nou mooi geloofwaardig verhaal hoor. Ik bedoel dat je net slachtoffer bent geworden van seksueel misbruik en even later met een andere artiest naar boven gaat om hem te pijpen. Waar slaat dat op?

.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Typisch weer een laffe ontduiking van de eigen verantwoordelijkheid vanuit een cultuur die vrouwen verantwoordelijk stelt voor het gedrag van de zogenaamd zwakke man. Al die zogenaamde zwakke mannen - voor mij eerder zwakzinnigen - moeten dus tegen die voor hen o zo gevaarlijke vrouwen worden beschermd. De wereld terug naar de middeleeuwen.

Al lopen vrouwen naakt op straat - of waar dan ook - niemand heeft daardoor het recht om hen aan te randen. Indianen in het oerwoud - waar naakt heel gewoon is - zijn wat dat betreft veel beschaafder dan een stelletje neanderthalers hier.
      Wat zwakzinnig en laf is niet weten hoe seksueel gedrag wordt beïnvloed.
      Mensen uit middeleeuwen zouden nu zeggen dat wij niet weten wat sex is.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110982

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Geen touw aan vast te knopen. Een reeks woorden waarvan onduidelijk is wat er nu precies bedoelt wordt. Maar goed jij meent dus dat mensen uit de middeleeuwen beter weten wat seks is. De middeleeuwen zijn dus jouw referentie voor normen en waarden. Vandaar dat geloof gebaseerd op eeuwen oude normen en waarden. Geldt dat ook voor moslims in het algemeen? Nou ja je kreeg van revisor ook al een compliment met je gezever over de satan. Man man, wil jij iets zeggen over achterlijke culturen? De middeleeuwen dát was een macho tijd. Vrouwen waren toen zeker een gebruiksvoorwerp...

.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

De knuffelmarokkaan kon tot voor korti niet meer stuk. Lachu! Ali B. is en was gewoon een loser netals alle rappers. Of is het nu een raper? En maar naar die pauper luisteren, zijn muziek draaien, hem knuffelen op tv. Hij zegt het ook zelf: "Hoe hard het ook klinkt voor mijn ex-collega's: de criminaliteit kan wel harder worden aangepakt. Ik wil toch ook dat mijn moeder veilig over straat kan." Toen hadden de alarmbellen al moeten afgaan. Nee hoor nog even door blijven knuffelen... En af en toe pijpen voor je carriere en hem dan na 8 jaar aanklagen. Sukkels!

.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Geen touw aan vast te knopen. Een reeks woorden waarvan onduidelijk is wat er nu precies bedoelt wordt. Maar goed jij meent dus dat mensen uit de middeleeuwen beter weten wat seks is. De middeleeuwen zijn dus jouw referentie voor normen en waarden. Vandaar dat geloof gebaseerd op eeuwen oude normen en waarden. Geldt dat ook voor moslims in het algemeen? Nou ja je kreeg van revisor ook al een compliment met je gezever over de satan. Man man, wil jij iets zeggen over achterlijke culturen? De middeleeuwen dát was een macho tijd. Vrouwen waren toen zeker een gebruiksvoorwerp...

.
      Je kan beter niet op mijn schrijven reageren als je mij niet volgen kan.

Je vooroordelen zijn ons bekend en vul nooit voor een ander in ...

In de middeleeuwen had je zeker vast ook mensen met een betere opvattingen en gedrag dan sommige moderne barbaren als jij tegenwoordig..
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 25-01-22 om 07:48.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

Dit topic is meerder malen aangerand ...

Naast biologie moeten kinderen gepaste psychologie over seksueel gedrag krijgen .. in maatschappijleer leren dat volwassenen een hoop fout doen ..

Laten we niet te amicaal zijn en erkennen dat bij iedereen fout kan binnen een bepaalde omstandigheden en onder invloed van ondeugend factoren..

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614778

"Ik heb vooralsnog één dochter. Ik kan alleen maar hopen dat wanneer iemand haar grens overschrijdt, zij dit kan herkennen, hier tegen op durft te staan en nee kan zeggen of ongelooflijk boos mag worden. (…) Daar ben ik Tim dankbaar voor. Dat hij voor mijn dochter en alle andere vrouwen ons allemaal met de neus op de feiten heeft gedrukt.”

Hierop deelde de ex van Waylon een keiharde sneer naar hem uit. Zij zei het volgende hierover:

“Wees eerst zelf respectvol naar je geliefden en familie, pas dan mag je je bek opentrekken. Grensoverschrijdend gedrag is niet altijd lichamelijk.”
      Shownieuws

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      53
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286226

Wie kijkt er nou naar shownieuws.

+ Plaats Nieuw Onderwerp