Sexuéel gedrag - Pagina 8
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 8/9 EersteEerste ... 789 LaatsteLaatste
    Resultaten 71 tot 80 van de 83

Onderwerp: Sexuéel gedrag

WHEN I WAS OLDER Attitude's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34206

Standaard Cynthia Ellen Nixon (Sex and the City)

.

Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34206

Standaard Your Power

.
      Lyrics

Try not to abuse your power
      I know we didn't choose to change
      You might not wanna lose your power
      But having it's so strange

She said you were a hero, you played the part
      But you ruined her in a year, don't act like it was hard
      And you swear you didn't know (didn't know)
      No wonder why you didn't ask
      She was sleeping in your clothes (in your clothes)
      But now she's got to get to class
      How dare you?
      And how could you?
      Will you only feel bad when they find out?
      If you could take it all back, would you?

But having it's so strange

I thought that I was special, you made me feel
      Like it was my fault you were the devil, lost your appeal
      Does it keep you in control? (In control)
      For you to keep her in a cage?
      And you swear you didn't know (didn't know)
      You said you thought she was your age
      How dare you?
      And how could you?
      Will you only feel bad if it turns out
      That they kill your contract?
      Would you?

But power isn't pain

Mmm
      Ooh-ooh-ooh-ooh
      Ooh-ooh-ooh-ooh, hmm

Source: LyricFind
      Songwriters: Billie Eilish O'Connell / Finneas Baird O'Connell
      Your Power lyrics © Kobalt Music Publishing Ltd., Universal Music Publishing Group

Billie Eilish - Your Power (Official Music Video)

Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34206

Standaard Re: Sexuéel gedrag

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      Ik vind dat deze column van Japke een prima antwoord is op oa jouw reactie:

[ . . . ]

18. Het is gewoon stoere praat.
      Het is niet stoer om schuine grappen te maken, mannen uit te schelden voor homo, veel te drinken en met veel verschillende vrouwen het bed te delen. Dat idee van mannelijkheid is achterhaald.

19. Het zijn monsters die dit doen!
      Dat is nu juist het probleem, het zijn geen monsters maar gewoon mannen zoals jij. De buurjongen, je docent, je sportinstructeur, de regisseur, de bandleider, je collega, je neefje, je vader, de vader van een vriendinnetje – zij zijn het, die grenzen overgaan.

Afgelopen weekend viel bij mij ineens het kwartje, dat veel mannen zich misschien daarom wel zo aangevallen voelen als ze als ‘mannen’ aangesproken worden op dit gedrag. Omdat ze niet met monsters vergeleken willen worden.

Zeker, er zijn ook de doodenge verkrachters, de tbs’ers op verlof die met ducttape en handboeien op stap gaan om vrouwen te vinden, die hebben we er ook nog bij. Maar veel vaker is het iemand zoals jij.

Daarom moeten vrouwen altijd alert zijn, moeten we opletten wat we doen, overal. Daarom lachen we grappen weg, om geen aanstoot te geven, omdat we weten dat het altijd veel erger kan worden.

Snap je het nu, John? We hebben je nodig. Juist machtige mannen als jij. We hebben álle mannen nodig.

Waar blijven jullie?
      .
      Vivianne Miedema in het AD:

"Ik vind het moeilijk als mensen onrecht wordt aangedaan. De gedachte dat ik anderen moet beschermen, is altijd heel sterk geweest. Had ik als klein meisje al. Ik zit er dan niet zo zeer voor mezelf, maar voor de rest. Dat moet wel een beetje in je zitten. Maar naarmate ik ouder word, realiseer ik ook dat je hard en direct moet zijn om iets voor elkaar te krijgen."

https://theworldnews.net/nl-news/ad-...aar-te-krijgen

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      92
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757436

Ik wil Ali De Hond in de bak zien belanden

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      92
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757436

Borsato de pedo ook in de bak

Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34206

Standaard Can I Get It

.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Is het heel onzuiver om de vraag te stellen waarom de twee slachtoffers naar de media zijn gestapt en daar ook nog lang mee hebben gewacht i.p.v. snel naar de politie? Als je slachtoffer wordt van een zedenmisdrijf dan hoef je toch niet naar een loket van het bedrijf waar dit misdrijf heeft plaatsgevonden? Bovendien vond het misdrijf plaats buiten het programma. Lekker makkelijk om dan naar de directeur van het bedrijf te wijzen.

.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Het is dat je in deze zinnige uitingen produceert, maar eigenlijk vind ik dat homoflikkers niet mee mogen praten over seks, om eerlijk te zijn, zeg maar. Ik voel me ongemakkelijk als een homoflikker hetzelfde denkt als ik.

Maar helaas, het is zinnig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Is het heel onzuiver om de vraag te stellen waarom de twee slachtoffers naar de media zijn gestapt en daar ook nog lang mee hebben gewacht i.p.v. snel naar de politie? Als je slachtoffer wordt van een zedenmisdrijf dan hoef je toch niet naar een loket van het bedrijf waar dit misdrijf heeft plaatsgevonden? Bovendien vond het misdrijf plaats buiten het programma. Lekker makkelijk om dan naar de directeur van het bedrijf te wijzen.

.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Het is dat je in deze zinnige uitingen produceert, maar eigenlijk vind ik dat homoflikkers niet mee mogen praten over seks, om eerlijk te zijn, zeg maar. Ik voel me ongemakkelijk als een homoflikker hetzelfde denkt als ik.

Maar helaas, het is zinnig.
      Nou, toch bedankt. Ik schijn sowieso geen kritische vragen te mogen stellen over de rol van deze vrouwen over mogelijk misbruik, omdat ik nu eenmaal een man ben. Als je zoiets als vrouw zegt wordt dat wel makkelijker geaccepteerd. Maar ik ben wel blij met steun uit onverwachte hoek. Tja wat kan ik zeggen, ik schijn dus gewoon er vanuit te moeten gaan dat wat die vrouwen zeggen de waarheid is. Dat we vooral niet aan wederhoor moeten doen. Eigenlijk zou de rechter de verdachten niet hoeven aan te horen. Voor het publiek is een rechtzaak sowieso overbodig als het gaat over het vaststellen van schuld. En dat ik John de Mol verdedig met zijn verhaal, ja dat deugt natuurlijk van geen kant, want John is een man. Ik heb natuurlijk ook de fout gemaakt dat ik heel aandachtig naar het verhaal van die vrouwen heb geluisterd en daar enige vraagtekens bij had.

.
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 30-01-22 om 10:14.

Ingeschreven
      Sep 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34206

.
      NOS Nieuws • Binnenland • 17-04-2021, 08:54

Achterstanden zedenrecherche extreem opgelopen: 'Slachtoffers in de knel'

De achterstanden bij de zedenrecherche zijn zo ver opgelopen dat slachtoffers van zedenmisdrijven soms meer dan twee jaar moeten wachten tot de politie hun aangifte onderzoekt.

Slachtofferhulp Nederland en Langsz, het landelijk advocatennetwerk voor gewelds- en zedenslachtoffers, vinden dat verbeteringen bij de politie te lang uitblijven.

Al jaren zijn er zorgen over tekorten bij de zedenrecherche, waardoor zaken lang op de plank blijven liggen. Toch zijn de achterstanden volgens Slachtofferhulp en de advocaten alleen maar verder opgelopen. De politie bevestigt dat inmiddels 850 zedenzaken al meer dan een half jaar wachten op behandeling.

De gevolgen daarvan zijn groot, merken de organisaties. Slachtoffers weten niet waar ze aan toe zijn, komen niet toe aan hun verwerking en blijven bang omdat de dader nog altijd vrij rond loopt.

https://nos.nl/artikel/2377050-achte...ers-in-de-knel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten

.
      Jouw vraag kan het best beantwoord worden door de twee slachtoffers.
      Hoe verder je afstaat van de twee slachtoffers, des te onzuiverder is het antwoord.
      Ik spreek niet voor hen.

De directeur is, per advertentie in het AD, verzocht om zijn eigen werkvloer te bezoeken en te stoppen met 'Talpa boycot AD'.

Niet praten met de staatssecretaris die daar over gaat, maar praten met medewerkers van bijvoorbeeld 'Blijf-van-mijn-lijfhuis' over onderliggende problemen: er werken viezerikken bij de zedenrecherche.
      Viezerikken die slachtoffers hinderen en ontmoedigien.
      Viezerikken die een dam (angstcultuur) opwerpen: er is nauwelijks belangstelling voor een baan bij de zedenrecherche.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten