Ergens snap ik waarom mark61 geen kideren wou - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/8 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 73

Onderwerp: Ergens snap ik waarom mark61 geen kideren wou

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614779

Standaard Re: Ergens snap ik waarom mark61 geen kideren wou

Sterfte per dag door illegale oorlogen verdient om in kaart gebracht te worden.

Aantaal illegale miljonairs ook

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199468

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Je hebt helemaal gelijk. Vergeleken met hongersnood door overbevolking is dit leed bijna onmenselijk.
      So you got married and you told your wife : sorry darling we won’t have kids as I feel for people starving in the world because of overpopulation.

Man, people in our individualistic Western societies don’t even care for their neighbours and you want to make us believe you care for people starving 1000000 miles away.

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      53
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286226

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      So you got married and you told your wife : sorry darling we won’t have kids as I feel for people starving in the world because of overpopulation.

Man, people in our individualistic Western societies don’t even care for their neighbours and you want to make us believe you care for people starving 1000000 miles away.
      Het gaat er niet om wat jij denkt of ik denk of wat ik tegen mijn vrouw gezegd heb of wie er fout is, maar om wat nodig is.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614779

Wat zorgwekkend statistieken over Maroc :

In 2019 heeft 70% ( van de populatie die zou al eigenlijk getrouwd moeten zijn) geen zin in trouwen <==> geboortecijfers gaan kelderen en Maroc zou nu al meer Africanen moeten opnemen en Marokkaanse Nationaliteit geven om te kunnen nog bestaan)

In 2030 zal meer dan 40% van de populatie uit bejaarden bestaan.. Weg met jeugdige populatie waarvoor Europa bang voor was in de jaren 80 enzo..

Als Marokkanen niet met urgentie meer drari en bnaat gaan maken en meer Afrikanen verleid om Marokkanen te worden dan telt maroc over niet eens 30 jaar 10 miljoen zielen..

Wa elberrad mchiti fiha!?

M6 moet echt Marokkaanse rijkdommen eerlijk over de Marokkanen moeten verdelen en iedere Marokkaan een huis en basisinkomen geven.. Le3rassaat moeten een soort plicht worden anders kunnen we bete tot EU toetreden.
      Met westerse Familierechten en restricties/ bangmakerij gaan miljoenen niet trouwen en de democratie + moderne manier van leven (vrijheid = geen verantwoordelijkheid) gaat geen kindjes maken voor Maroc... Wel eerlijk verdelen van Rijkdom.

Voor Marokkanen met hart voor hun wortels en dadels.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614779

In het kader van "veranderend inzicht" verander ik topic titel in :
      Ergens snap ik Niet warrom Revisor geen kinderen maakt?

Sorry voor de titel = sorry voor de tieten die ik niet heb. In Holland spreekt men veelvuldig over een programma met Titel " Sorry voor Tieten".. Had men beter een programma gemaakt over " Oh Holland! Sorry dat ik baby's haat"

In iedere geval Chapeau voor Maxima, zij heeft haar taak keurig en netjes volbracht.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199468

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Het gaat er niet om wat ik denk.
      *«*het zou beter zijn wanneer ieder stel zich zou beperken tot één kind. Géén kinderen is misschien nog beter*».

Any idea what are the consequences of the low birth rates in most European countries ?

Why do you think Germany was happy to welcome 1 Million refugees a few years back ?

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011802

Als elke vrouw 2,2 kinderen neemt dan blijft de bevolking gelijk. Neemt ze 2 kinderen dan zal de bevolking langzaam afnemen. Als elke vrouw maar 1 kind neemt dan zal de bevolking sterk afnemen.

Is de bevolkingsgroei een urgent probleem? Op dit moment is dat de consumptriemaatschappij. De westerse wereld verbruikt, verspilt en vervuilt zo enorm veel dat als we alleen al die verspilling aanpakken we voldoende hebben om minstens een miljard mensen extra te voeden. (Dat was uit de losse pols, maar ik zal er niet van op kijken als we er nog meer mensen mee kunnen voeden.)

Het Westen maakt zich zorgen om de bevolkingsgroei omdat het hun roofsysteem bedreigt. Als je de arme landen een iets betere leven gunt met onderwijs zal de bevolkingsgroei zeker weten afnemen.
      Laatst gewijzigd door Revisor; 19-03-22 om 20:20.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011802

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      *«*het zou beter zijn wanneer ieder stel zich zou beperken tot één kind. Géén kinderen is misschien nog beter*».

Any idea what are the consequences of the low birth rates in most European countries ?

Why do you think Germany was happy to welcome 1 Million refugees a few years back ?

Daar zat ik laatst aan te denken.

Dat het de Europese leiders wel goed uitkomt dat er zoveel vluchtelingen zijn. Nu het Oekrainse vluchtelingen zijn is men nog blijer want deze mensen lijken meer op de autochtonen.

Waarom de blijheid/noodzaak van de politieke leiders voor de nieuwe influx van mensen in West-Europa? Al minstens 25 jaar lees ik al dat door de afname van de bevolking in Europa de economie in gevaar komt en dat ze in de toekomst tientallen miljoenen nieuwe mensen nodig hebben.

In de koude oorlog konden de West-Europeanen niet over deze beschaafde blonde blauwogige Oost-Europeanen beschikken en moesten ze het in eerste instantie doen met Spanjaarden, Italianen, Joegoeslaven etc.. en dan later toen de vraag nog groter werd schakelden ze de poepkleurige moslimpies met vreemde gebruiken en religie in.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Als elke vrouw 2,2 kinderen neemt dan blijft de bevolking gelijk. Neemt ze 2 kinderen dan zal de bevolking langzaam afnemen. Als elke vrouw maar 1 kind neemt dan zal de bevolking sterk afnemen.

Is de bevolkingsgroei een urgent probleem? Op dit moment is dat de consumptriemaatschappij. De westerse wereld verbruikt, verspilt en vervuilt zo enorm veel dat als we alleen al die verspilling aanpakken we voldoende hebben om minstens een miljard mensen extra te voeden. (Dat was uit de losse pols, maar ik zal er niet van op kijken als we er nog meer mensen mee kunnen voeden.)

Het Westen maakt zich zorgen om de bevolkingsgroei omdat het hun roofsysteem bedreigt. Als je de arme landen een iets betere leven gunt met onderwijs zal de bevolkingsgroei zeker weten afnemen.
      Bevolkingsgroei zorgt voor schaarste van voedsel en drinkwater.

.

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      53
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286226

Volgens Malthus zal de bevolking blijven groeien totdat de mensen van de honger of ziekte sterven. Dat was een gedachte die rond 1800 redelijk leek. Toen door de Industriële Revolutie de welvaart ging groeien, leek dit nog steeds op te gaan. Dit veranderde met de seksuele revolutie en anticonceptie. Mensen hebben niet altijd zin in meer kinderen. Welvaart speelt ook een rol. Voor veel arme mensen zijn kinderen de pensioenvoorziening.

In 1971 verbruikte de mensheid ongeveer evenveel als de planeet kan leveren. Nu is ons verbruik twee planeten (met andere woorden, de mensheid leeft duurzaam als we ons verbruik halveren of de planeet verdubbelt in grootte). Tegen 2050 zullen we drie planeten nodig hebben. Dit kan alleen op een redelijke manier opgelost worden als de rijken inleveren en de bevolking gaat krimpen. Anders is het ieder voor zich en God voor ons allen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten