Hmm.... Ik hoorde vandaag iemand zeggen (meisje): Ze moeten hem gewoon een baan geven.
Nou.... We hebben coronacrisis gehad, iedereen thuis. Voor wereldvrede en minder druk op natuurlijke hulpbronnen (aarde). Mensen met werk eeuwig kind laten blijven, niets leren en nare gewoontes kunnen blijven botvieren?
Don't get me wrong, ik heb niks tegen eerlijke hardwerkende mensen, maar in zijn geheel was het denk best een leuke vinding van de elite om coronalockdowns in te stellen. Het is nu vrediger. Ja je hebt oorlog in Oekraine maar daardoor kunnen ze nu prijzen realistischer maken (verhogen) van vlees etc. (de prijs op oorlog, en mensenlevens ook!!!) (de prijzen stijgen, oorlog kost veel geld, en ze legitimeren dat deze oorlog moet???? Ze zijn ons echt aan het mindfucken hoor! Believe you me)
Kijk, als we allemaal wat minder vlees eten, hoeft er minder honger in wereld te zijn, minder druk op bossen/hulpbronnen (water) etc.
Lol... kijk ik wil best steentje bijdragen. En "grappig" genoeg is de opmerking van een vroeger buurmeisje: "Hij heeft zijn fluanxol gehad, hij hoort ons niet meer" (kwaadpreken over hem) is nu: Hij slikt minder of geen fluanxol, het boeit hem minder wat mensen hardop zeggen of denken omdat ie niet helemaal met open auro rondloopt door de medicijnen om hem (veeeeels te) beinvloedbaar te maken. En ik hoef minder buren aan te horen die klagen dat ik lui ben. JA! Door die kutmedicijnen dus!!!!! Gaat al beter.
Heb nog niet gevoel identiteit dat ik met clozapine had, toen heb ik nog een opleiding afgerond, maar hoe minder medicijnen, hoe minder gevoelig ik ben lijkt het wel.
Dus.... the plot thickens. Dat buurmeisje dacht veel van mij of over mij te weten en daarom crap te mogen spuwen, maar door de medicijnen kwam dat juist te hard aan.. lol..
Het is de zoveelste paradox (waar ik een zwak voor heb)... Minder psychotische klachten met minder medicijnen!Dat merkte mijn psychiater op overigens.... Had ik zelf nog geneens zo gezien!
Tot zover mijn "baan" als prediker op maroc.nl![]()
![]()
![]()
Bladwijzers