Gemiddeld IQ Marokkanen lager dan zwakbegaafden en behoren tot landen met de laagste IQ ter wereld - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/6 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 54

Onderwerp: Gemiddeld IQ Marokkanen lager dan zwakbegaafden en behoren tot landen met de laagste IQ ter wereld

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Re: Gemiddeld IQ Marokkanen lager dan zwakbegaafden en behoren tot landen met de laagste IQ ter were

De gemiddelde Marokkaan bestaat niet maar Marokkanen met knappe hersens die bestaan wel.
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Standaard Re: Gemiddeld IQ Marokkanen lager dan zwakbegaafden en behoren tot landen met de laagste IQ ter were

Sowieso vind ik dit soort onderzoeken onzinnig. Het IQ wordt maar bij een deel van de bevolking onderzocht. Dus als je net de verkeerde personen onderzoekt scoor je laag.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Sowieso vind ik dit soort onderzoeken onzinnig. Het IQ wordt maar bij een deel van de bevolking onderzocht. Dus als je net de verkeerde personen onderzoekt scoor je laag.
      Stel je voor dat je alle bevolking gaat onderzoeken, hoeveel onderzoekers heb je nodig? ( los van de tijd )

oh sorry , onzinnig vraag van me ..maar de aarde gaat naar de klote in veel opzichten en dus alle knappe hoofden hebben domme systemen bedacht en hun IQ beledigd.

Je kan maar beter een lager IQ hebben en in harmonie leven met je omgeving.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten

Nederlandertje gaat denken: Juist om in harmonie met je environment te kunnen leven dan heb je een hoger IQ nodig.

hmm ik ga niet dieper andenken want dan gaat Nederalndertje het hebben over energieniveaus in het atoom..

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Stel je voor dat je alle bevolking gaat onderzoeken, hoeveel onderzoekers heb je nodig? ( los van de tijd )

oh sorry , onzinnig vraag van me ..maar de aarde gaat naar de klote in veel opzichten en dus alle knappe hoofden hebben domme systemen bedacht en hun IQ beledigd.

Ik weet dat het haast niet te onderzoeken is. Daarom hecht ik 0,0 waarde aan dit soort onderzoeken.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Nederlandertje gaat denken: Juist om in harmonie met je environment te kunnen leven dan heb je een hoger IQ nodig.

hmm ik ga niet dieper andenken want dan gaat Nederalndertje het hebben over energieniveaus in het atoom..
      Ik heb mensen in mijn omgeving allerlei verschillende IQ's. Diversiteit is juist wat een samenleving in harmonie brengt.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Ik heb mensen in mijn omgeving allerlei verschillende IQ's. Diversiteit is juist wat een samenleving in harmonie brengt.
      Je hebt ook diverse accu's.

hmm

Over de samenleving durf ik niet zoiets te beweren.
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 03-08-22 om 15:33.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Je hebt ook diverse accu's.

hmm

Over de samenleving durf ik niet zoiets te beweren.
      Dus jij wilt beweren dat je geen diversiteit hebt in de samenleving?

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Economy

Study: School Supplies to Cost Moroccan Families Over 100% of Monthly Income

WorldRemit’s study revealed that families across the world will pay 57% more on basic school supplies this year.

Sara Zouiten Aug. 16, 2022 5:10 p.m.

Study: School Supplies to Cost Moroccan Families Over 100% of Monthly Income

Rabat - Due to the rise in school supply costs, Moroccan families will have to pay more than 50% of their total monthly income to cover each child’s basic school supplies, a report by the digital payments service WorldRemit has indicated, noting that the average family in the country has 2.29 children.

As the back-to-school season is fast approaching, WorldRemit published today this year’s results of its annual “Cost of School” study, which revealed “how the changing macroeconomic environment has affected the true cost of education across 21 markets globally.”

The report concluded that household incomes have decreased by 4%, whereas living costs, including basic school supplies costs, have increased in the majority of countries observed in 2021 and 2022. WorldRemit added eleven new countries to its annual study for the year 2022, including Morocco.

The report attributes the “dramatic increase” in the cost of some basic school supplies to “how inflation is hitting home on schooling costs and impacting families across the world.”

For instance, the cost of a backpack in the United Kingdom doubled in price in comparison to last year, jumping from $8.98 (94 MAD) in 2021 to $19.03 (nearly 199 MAD) in 2022.

The cost of a jumper - school uniform - in Australia increased by 266%, up from $9.86 (MAD 103) last year to $26.28 (MAD 275) in 2022, the report added.

Families in Mexico are expected to spend 10% more on school items this year, the study noted, adding that “significant increases [were] observed in the cost of a water bottle (+264%), gym shoes (+200%) and pencil sharpeners (+29%).”

In addition, families in Zimbabwe are forecast to pay over six times more than the average household income to send children to school. The African country “showed the highest costs relative to average family size and monthly income at nearly 700% of the average family household income,” said the report.

WorldRemit concluded that families around the world will pay up to 57% more on basic school items in 2022.

https://www.moroccoworldnews.com/NaN...monthly-income
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Marokkanen eisen "afschaffing" Frans op school

31 augustus 2022 - 21:00 - Cultuur

©

Sinds enkele weken roepen talrijke Marokkaanse internetgebruikers op sociale netwerken op tot de "afschaffing" van het Frans op school. Volgens hen heeft het gebruik van deze taal Marokko gedegradeerd tot een van de slechtste onderwijssystemen ter wereld.

Volgens veel Marokkanen zal de afschaffing van het Frans op scholen, Marokko helpen zijn nationale soevereiniteit terug te krijgen. Daarom doen zij een beroep op de regering om de nationale talen (Arabisch en Berbers) en het Engels te gebruiken als taal van de wetenschap en het internationale bewustzijn.

De voorstanders van deze verandering claimen dat "Marokko geen provincie van Frankrijk is". In hun ogen is het Frans niet alleen de taal van de koloniale heersers, maar ook een verouderde en onpraktische taal. Zij hebben kritiek op het onderwijsbeleid van de overheid, dat de Fransen bevoordeelt en Marokko op onderwijsgebied tot één van de armste landen ter wereld maakt.

Deze anti-Franse campagne komt op een moment dat de Franse president Emmanuel Macron in oktober een bezoek heeft aangekondigd aan Marokko. De activisten wijzen ook op de visumcrisis die is ontstaan nadat Parijs besloot het aantal visa voor burgers uit alle Maghreb-landen drastisch te beperken.

https://www.bladna.nl/marokkanen-eis...ool,42643.html
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten