Gemiddeld IQ Marokkanen lager dan zwakbegaafden en behoren tot landen met de laagste IQ ter wereld
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/6 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 54

Onderwerp: Gemiddeld IQ Marokkanen lager dan zwakbegaafden en behoren tot landen met de laagste IQ ter wereld

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Standaard Gemiddeld IQ Marokkanen lager dan zwakbegaafden en behoren tot landen met de laagste IQ ter wereld

Hespress International

Morocco ranks devastatingly low in international population IQ ranking

Mohamed amine Rhaz Thursday 23 June 2022 - 20:30

Morocco is ranked 174th globally in a recent average population IQ score census, according to the World Population Review website.

Among a total of 199 listed countries, Morocco has achieved an overall average IQ score of 67.03, which places the Kingdom among the last countries in the ranking.

The census relied on countries’ educational data, using it as a backbone for the ranking, which led to finding that a robust and advanced education system directly correlates with an intelligent population.

As the data displays, it is clear that there is a disparity between average IQ scores across the globe, directly linked to the quality of public education systems.

The averages were the result of compiling both the country’s average score in standard IQ tests, and scores obtained through assessments in basic subjects, namely math, reading, and science.

The following list shows the top 10 smartest countries according to the World Population Review, based on average obtained IQ scores:

1) Japan: 106.48
      2)Taiwan: 106.47
      3)Singapore: 105.89
      4)Hong Kong: 104.1
      5)China: 104.1
      6)South Korea: 102.35
      7)Belarus: 101.6
      8)Finland: 101.2
      9)Liechtenstein: 101.07
      10)Germany: 100.74

This is the list of the top 10 Middle East and North Africa (MENA) countries, preserving the order of the full list:

107) United Arab Emirates: 82.12
      111) Lebanon: 81.70
      116) Libya: 80.92
      117) Qatar: 80.78
      118) Jordan: 80.70
      123) Tunisia: 79.22
      126) Sudan: 78.87
      129) Oman: 78.70
      130) Kuwait: 78.64
      135) Palestine: 77.69

The World Population Review website is a non-affiliated, independent organization, that turns demographic data into accessible and simple graphs, streamlining globally sourced data.

Although these census results can lead to useful and productive takeaways, the World Population Review’s ranking is not the only reliable source to assess a population’s intelligence.

Many studies use educational rankings of various countries as a basis for comparisons of intelligence, such as the Organization for Economic Cooperation and Development (OECD), which releases a regular Program for International Student Assesment (PISA) program results, comparing the reading, math, and science capacities of more than 600.000 students across in 79 countries.

https://en.hespress.com/44549-morocco-ranks-devastatingly-low-in-international-population-iq-ranking.html
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199469

Standaard Re: Gemiddeld IQ Marokkanen lager dan zwakbegaafden en behoren tot landen met de laagste IQ ter were

IQ is relevant for academic work only but definitely not for intelligence in a broader sense.

When I used to work in HR, IQ tests were part of the recruitment processes. The results were very questionable so we eventually gave them up.

You can boost your IQ results by practising over and over again. So, not relevant, really.

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      92
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757436

Standaard Re: Gemiddeld IQ Marokkanen lager dan zwakbegaafden en behoren tot landen met de laagste IQ ter were

Dikke leugens ..mijn IQ is hoger dan die van Nederland bij elkaar

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Standaard

.
      Op de vraag : would you fight for your country scoren de Marokkanen met 94% juist als beste en staan op de eerste plaats van de ranglijst van de onderzochte landen. Hier lijkt dus de hoogte van het IQ omgekeerd evenredig met de bereidheid van onderdanen om deel te nemen aan een oorlog voor het land.

De beide onderzoeken gecombineerd leveren dus als resultaat op dat oorlog voor de dommen is.

Verder hecht ik weinig waarde aan de resultaten van beide onderzoeken.

.

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      .
      Op de vraag : would you fight for your country scoren de Marokkanen met 94% juist als beste en staan op de eerste plaats van de ranglijst van de onderzochte landen. Hier lijkt dus de hoogte van het IQ omgekeerd evenredig met de bereidheid van onderdanen om deel te nemen aan een oorlog voor het land.

De beide onderzoeken gecombineerd leveren dus als resultaat op dat oorlog voor de dommen is.

.
      Dit is juist een voorbeeld van domheid.
      Voor de rest is ons intelligentie van andere orde en kan niet gemeten door domme onderzoekers.
      Een Marokkaan vindt overal(en kan zich prima redden) en Jappaners niet.

Wat wel dom is dat veel knappen Marokkaanse hoofden hun best doen voor andere landen.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Domme zielen hechten waarde aan slappe onderzoeken over zaken die niet echt objectief zijn..
      De mensheid is zwakbegaafd incl de Japanners.
      Hoe het in deze wereld ging, gaat en zal gaan is het bewijs.
      Éric zou God de schuld willen geven terwijl hij niets met God wil te maken hebben.

Als je kan overleven dan is je IQ hoger dan die van een gemiddelde Japanner.
      Een gemiddeld mens bestaat niet dus ook niet een gemiddeld Marokkaan, of ben ik dom? ��
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 25-06-22 om 09:27.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Landen met hogere IQ zorgen voor kapot maken van leefbaarheid op aarde en daarnaast willen ze dat compenseren met maatregelen die echt niet "auw auw" doen. Dan zou ik me schamen voor mijn hogere IQ?
      Geleerde Idioten en niet wijs slimme hoofden moeten niet blindelings voor groei om de groei maar slaafs werken en helpen realiseren.

Wat ik dom vind aan de Marokkaan is dat Europeanen en hun bondgenoten in uitbuiting van deze wereld alle ruimte nog krijgen om ons grondstoffen en menselijk Rijkdom volop voor bijna walou-rien nada-nothing-niets terug..
      Het was ook dom om ons door de Fransen en Spanjaarden te laten koloniseren en nog steeds.
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 25-06-22 om 09:30.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Ik kan ook concluderen dat er een link te leggen is tussen hogere IQ en moderne werkslaven ( met discipline )

Maar geef me maar een land met zwakke IQ'ers die zuinig zijn op hun land en cultuur met groot waarschuwing voor uitbuiters : betreden is op eigen risico.
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 25-06-22 om 09:28.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Met alle respect voor zwakbegaafden met hoger IQ want ze zijn de meerderheid op deze wereld ...
      Wat heb je aan een kut hogere IQ?
      Misschien huizen bouwen die aardbevingen en volkanen bestendig zijn? nee ik wil ook geen Japanner beledigen .. ( denk aan Groningen waar Ingenieurs met hogere IQ aan het boren waren)

Domme onderzoek en zwakzinnig topic incl mijn reacties.

De Taliban zijn de Japanners in hun Regio met hogere gevoel voor Eigen Identiteit want ze sturen iedereen weg die hun komt te verjagen/bestrijden ( Hun bestrijders met Hogere IQ zijn blijkbaar niet wijs genoeg)
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Domme zielen hechten waarde aan slappe onderzoeken over zaken die niet echt objectief zijn..
      Exact! Ik hecht er geen waarde aan, zoals ik schreef. Bedankt voor het compliment.

.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten