spanje laat gezinnen 12 a 14 uur wachten op ta7ta7a zonder voorzieningen in Mellilla
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: spanje laat gezinnen 12 a 14 uur wachten op ta7ta7a zonder voorzieningen in Mellilla

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349539

Standaard spanje laat gezinnen 12 a 14 uur wachten op ta7ta7a zonder voorzieningen in Mellilla

vol in de zon. geen schaduw. voorzieningen minimaal: 2 toiletten. kaal veld.
      reden die spanje aanvoert: le maroc heeft maar 1 paspoortcontrolepunt.

via bni nsar ben je sneller door de douane. je bent wel duurder uit. vaak rond de 400 euro duurder.

bni nssar was je ook voor de corona-tijdperk sneller klaar maar de marktwerking lijkt zijn tol te eisen. de spanjaarden zijn nu ook begonnen met paspoorten bestempelen in Mritcc, iets dat ze in het verleden niet deden. En ze zijn de concurrentie aangegaan met bni nssar door de tickets goedkoper te maken. le maroc reageert daarop door de bureaucratie nog stroever te laten lopen.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349539

Standaard Re: spanje laat gezinnen 12 a 14 uur wachten op ta7ta7a zonder voorzieningen in Mellilla

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349539

Standaard Re: spanje laat gezinnen 12 a 14 uur wachten op ta7ta7a zonder voorzieningen in Mellilla

ik snap sowieso niet dat mensen nog die achterlijke route van 7 a 8 uur varen nemen. rijd door naar algouzira en pak daar de boot naar tanger. stukje rijden, a 4 uur, en je bent thuis. zelfs met 80 km/u ben je er zo met de nieuwe weg. elke arifi zou deze route moeten nemen. ook al ben je zwaar anti-le-maroc. de spanjaarden zijn vulgaire fascistische randdebielen, je moet ze niets gunnen. zonder europa zijn het de grootste bedelaars. sowieso smiechterige overhypte huichelaars. ik weet nog hoe een vuile spaanse douanier mijn papieren op de grond smeet. dit scharminkel heeft niets in noord-afrika te zoeken. laat staan in europa. Mritcc zal bevrijdt worden. staat heel hoog op het lijstje. europa de schizofrene hypocriet; kan kijken, 1 ding is zeker: Mellilia is Riffijns! Mritcc. Wij zullen het terugveroveren!

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      92
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757436

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ik snap sowieso niet dat mensen nog die achterlijke route van 7 a 8 uur varen nemen. rijd door naar algouzira en pak daar de boot naar tanger. stukje rijden, a 4 uur, en je bent thuis. zelfs met 80 km/u ben je er zo met de nieuwe weg. elke arifi zou deze route moeten nemen. ook al ben je zwaar anti-le-maroc. de spanjaarden zijn vulgaire fascistische randdebielen, je moet ze niets gunnen. zonder europa zijn het de grootste bedelaars. sowieso smiechterige overhypte huichelaars. ik weet nog hoe een vuile spaanse douanier mijn papieren op de grond smeet. dit scharminkel heeft niets in noord-afrika te zoeken. laat staan in europa. Mritcc zal bevrijdt worden. staat heel hoog op het lijstje. europa de schizofrene hypocriet; kan kijken, 1 ding is zeker: Mellilia is Riffijns! Mritcc. Wij zullen het terugveroveren!

Ewa ze ontwijken rechtstreekse tickets naar Marokko die duurder zijn dan tickets naar sebta en Mellilia ..ik zou gewoon naar Tanger gaan en je hoeft niet in die lange rijen te staan of vast zitten

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011802

Het is denk ik de Marokkaase douane, met hun achterhaalde bureacratische formaliteiten die verantwoordelijk zijn. Sommigen beweren dat ze dit bewust doen om mensen te dwingen om naar de Marokkaanse havens de boot te nemen, en die zijn vergeleken met Spaanse havens veel duurder. Met de auto naar Sebta kost dacht ik iets van € 180 en naar Tanger iets van € 440.

De export Marokkanen worden als melkkoe gezien en gebruikt.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011802

Vroeger toen ik jong was konden Nederlanders voor ongeveer 400 gulden een retourtje met Royal Air Maroc naar Marokko boeken. Maar als je als Marokkaan dat ook wilde kon dat niet. Wij moesten de dure tickects voor Marokkanen kopen.

Sinds die tijd heb ik gezworen nooit met Royal Air Maroc te vliegen, ook al is de ticket gratis.

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      92
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757436

Marokkanen moeten volgend keer beter via Marokko reizen .laat die Ceuta en Mellilia links liggen

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199468

#Twehechnakoum

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349539

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Het is denk ik de Marokkaase douane, met hun achterhaalde bureacratische formaliteiten die verantwoordelijk zijn. Sommigen beweren dat ze dit bewust doen om mensen te dwingen om naar de Marokkaanse havens de boot te nemen, en die zijn vergeleken met Spaanse havens veel duurder. Met de auto naar Sebta kost dacht ik iets van € 180 en naar Tanger iets van € 440.

De export Marokkanen worden als melkkoe gezien en gebruikt.
      is een hele normale reactie. vergeet niet dat spanje zwaar gesubsidieerd wordt door hypocriet europa. le maroc kan daar niet tegen concurreren. europa laat mensen expres een huichelaars-route nemen om diens vunzige nationalistische domein te laten corrumperen. hier laat europa haar zwaar hypocritische gezicht zien. le maroc reageert daar enkel op.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011802

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      is een hele normale reactie. vergeet niet dat spanje zwaar gesubsidieerd wordt door hypocriet europa. le maroc kan daar niet tegen concurreren. europa laat mensen expres een huichelaars-route nemen om diens vunzige nationalistische domein te laten corrumperen. hier laat europa haar zwaar hypocritische gezicht zien. le maroc reageert daar enkel op.

Ik vind het geen normale reactie waar de Marokkaanse burger elke keer het kind van de rekening is.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten