ToPic/nieuws naar het hart van IBKIS
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: ToPic/nieuws naar het hart van IBKIS

Je suis ⴰⵖⵔⵉⴱ in Dutch. Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614779

Standaard ToPic/nieuws naar het hart van IBKIS

De nabestaanden van een overleden Mexicaanse vrouw hebben een monument van een gigantische penis op haar graf onthuld. Dat was volgens de familie haar wens, meldt de Mexicaanse krant El Gráfico.
      Door: onze nieuwsredactie
      Catarina Orduña Pérez (99), zoals de vrouw heette, was een bekende figuur in de Mexicaanse plaats Misantla. Volgens haar neef was het plaatsen van een 'penismonument' haar laatste wens voor als ze zou komen te overlijden. Daarom onthulde de familie het beeld boven op het graf tijdens de begrafenis.

"Er is een dag voor de leraren, een dag voor de doctoren en zelfs een dag voor ingenieurs. Waarom zouden we het bestaan van de penis niet vieren?", was een van Orduña Pérez' bekende uitspraken. Volgens haar familie was ze gek op penissen.

Afbeeldingen van het beeld gaan de wereld over op sociale media. Volgens de familie is het beeld op het graf het enige penismonument dat op een Mexicaanse begraafplaats te vinden is.

https://www.nu.nl/opmerkelijk/621500...tste-wens.html

--------------
      Alleen nog een gestoorde man met een "kutwens" op zijn graf !
      De aarde is naar de klote terwijl de mensheid als eerst ten onder zou gaan ..
      Hoe ouder hoe gekker..

De komende 100 jaar zullen we alleen rampen en catastrofen krijgen en dat is ons schuld als labiele mensheid.

heb je nog meer vitamintjes voor IBKIS ?
      Marche avec des sandales jusqu'à ce que la sagesse te procure des souliers.
      Ibn Sina.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard Re: ToPic/nieuws naar het hart van IBKIS

.
      Haha leuke titel bedacht Oiseau.

.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Gestoord mens met gestoorde familieleden. Haar kan ik het niet kwalijk nemen, de familie des te meer. Je hebt een verkeerd beeld van mij, trouwens. Maar goed, nadenken, goed lezen, laat staan mijn onzin goed interpreteren is niet voor iedereen weggelegd. Ik houd van het vrouwelijke lichaam en ik ben er gefascineerd door, meer niet, minder niet. En vrouwen moeten niet stoer doen omdat ze een goudmijntje tussen de benen dragen.

Zoals je ziet heeft je poging leuk te doen over de rug van een dooie - wie zegt dat het écht de wens van dat oudje was en niet de zoveelste hang naar 15 minutes van aandachtsgeile of zelfs rancuneuze familieleden is?- slechts de aandacht van de huisflikker getrokken. Die zal hier waarschijnlijk alleen maar zitten door die reusachtige penis, daar die kontjesbonker niets heeft met de geweldige en geniale vagina. Veel plezier samen. Necrofiel en homofiel, moet lukken denk ik maar zo. Kijk uit voor die pokken.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard Necrofiel en homofiel

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Gestoord mens met gestoorde familieleden. Haar kan ik het niet kwalijk nemen, de familie des te meer. Je hebt een verkeerd beeld van mij, trouwens. Maar goed, nadenken, goed lezen, laat staan mijn onzin goed interpreteren is niet voor iedereen weggelegd. Ik houd van het vrouwelijke lichaam en ik ben er gefascineerd door, meer niet, minder niet. En vrouwen moeten niet stoer doen omdat ze een goudmijntje tussen de benen dragen.

Zoals je ziet heeft je poging leuk te doen over de rug van een dooie - wie zegt dat het écht de wens van dat oudje was en niet de zoveelste hang naar 15 minutes van aandachtsgeile of zelfs rancuneuze familieleden is?- slechts de aandacht van de huisflikker getrokken. Die zal hier waarschijnlijk alleen maar zitten door die reusachtige penis, daar die kontjesbonker niets heeft met de geweldige en geniale vagina. Veel plezier samen. Necrofiel en homofiel, moet lukken denk ik maar zo. Kijk uit voor die pokken.

Praat voor jezelf kankerlijer. Niet over het sexleven van een ander. Je weet er duidelijk geen hol van. Waar haal je de brutaliteit vandaan om met jouw criminele verleden mij wat te zeggen. Doe niet of je grapjes maakt. Je meent alles. En ik maar moeite doen om van mijn voordelen af te komen.

.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614779

Mijn beeld over jou is meer aan je prikgedrag en inhoud te danken.
      Jouw shitzooi interpreteren en goed lezen enzo .. laat me niet huilen ! ..hmm ik las ''gekrent trots'' in je reactie maar gelukkig kan ik niet goed lezen ..nadenken laat ik aan jou en hopelijk denk jij echt goed na over je gedrag en opvattingen in het echt..

Wees niet onzeker en bang want ik ken je niet!
      Ibn Sina.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Mijn beeld over jouw is meer aan je prikgedrag en inhoud te danken.!
      Precies. Zoals ie hier vrouwelijke leden op een hinderlijke wijze lastig valt met zijn puberale platte praatjes die niets aan de verbeelding te wensen over laten. En dan een ander verwijten zijn humor niet te kunnen bevatten. Alsof hij het allemaal niet zou menen.

.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614779

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Precies. Zoals ie hier vrouwelijke leden op een hinderlijke wijze lastig valt met zijn puberale platte praatjes die niets aan de verbeelding te wensen over laten. En dan een ander verwijten zijn humor niet te kunnen bevatten. Alsof hij het allemaal niet zou menen.

.
      Juistem.
      Volgens mij heeft de man "interne conflicten" want hij heeft teveel in troebele wateren gezwommen.
      Ik wens hem sterkte met zijn interne conflicten.
      Ibn Sina.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Och gut, Aap en Pok hebben elkaar gevonden in de gezamenlijke vijand, de vrouwenliefhebber.

Snel weg hier, ik heb geen zin in AIDS enof in die flikkerpokken.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614779

Och gut, Aap en Pok hebben elkaar gevonden in de gezamenlijke v1 vrouw lief te mogen heben ijand, de vrouwenliefhebber.

Snel weg hier, ik heb geen zin in AIDS enof in die flikkerpokken.
      Om echt 1 vrouw lief te mogen hebben moet jij met "Aap en Pok" die in je wonen maar eerst afrekenen, jij bent zelf je enige vijand maar dat hoe ik je niet te vertellen.

Snel weg hier is je geraden maar waar naartoe? (jij gaat weer terug komen met viezigheid, jij kan niet anders)
      Ibn Sina.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten