Bijzonder 'tijdverspilling"
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Bijzonder 'tijdverspilling"

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614779

Standaard Bijzonder 'tijdverspilling"

https://www.nu.nl/buitenland/6217149...isselgeld.html

Veel in onze levens is tijdverspilling, we moeten wat!

Wel is de mens een bijzonder wezen met bijzonder gevoeligheden..

Prikken is ook een bijzonder tijdverspilling..

Heeft trump echt ooit toegang tot nucleaire knop? Ik geloof van niet want anders had hij geheimen van die knop verkocht aan Rusland en China.. Denk ik dan

Tijd verspilling om dit soort nieuws te blijven volgen.. Die heks van Pelosi dacht ook de draken van China wakker te schudden.. Hmm

Ik vroeg af hoeveel centen de Europeanen en Amerika de armoezaaiers in Africa en Azië moeten terugbetalen na zoveel jaren? Ik ga een rechtzaak beginnen.. Ik hoef trouwens geen rente, een principe kwestie!?
      Marche avec des sandales jusqu'à ce que la sagesse te procure des souliers.
      Ibn Sina.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Standaard Re: Bijzonder 'tijdverspilling"

Je zit vol vragen. Zet er een punt achter. Of niet, kijk maar? En ga je echt een rechtzaak beginnen? Niet doen hoor, met een werkloosheidsuitkering is het onbegonnen werk tegen al die Amerikanen en Europeanen. Samen hebben ze een biljoenbiljardziljard en dan gaan ze je uitkering stopzetten?

Maar waarom ook niet, je bent van de verspilling van tijd, het laatste beetje geld dat je krijgt van de hardwerkende medemens kan er ook wel bij? Of verdien je toevallig per bericht bij op maroc.nl?? En hoeveel schuift dat eigenlijk???

Wel belastingaangifte doen dan hè. Is wel zo eerlijk naar de harde werkers die jouw rechtzaak moeten betalen, vind ik? Toch?
      Is wel zo.

En ja, ik weet wat je nu denkt: jíj betaalt helemaal geen belasting, de belasting pakt tenminste nog wat van mijn uitkering, wat doe je tof enzo. Maar ik had belastingen kunnen hebben betaald als ik had gewerkt toch? En daar zit dus mijn frustratie? Ik had gewoon zomaar jouw kansloze juridische gevecht moeten hebben bekostigd. En dat maakt mij boos. Echt boos??

Kun je niet gewoon eerst één persoon aanklagen? Kijken hoe dat afloopt, zeg maar. Een beetje feeling krijgen met de rechtspraak enzo, een beetje nette kleren dragen etc. Daarna twee en daarna een groep. Je wilt gelijk een miljard mensen aanklagen man. Daar wil ik gewoon niet aan meebetalen, snap je? Ik had ook belastingen kunnen hebben betaald??

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614779

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Je zit vol vragen. Zet er een punt achter. Of niet, kijk maar? En ga je echt een rechtzaak beginnen? Niet doen hoor, met een werkloosheidsuitkering is het onbegonnen werk tegen al die Amerikanen en Europeanen. Samen hebben ze een biljoenbiljardziljard en dan gaan ze je uitkering stopzetten?

Maar waarom ook niet, je bent van de verspilling van tijd, het laatste beetje geld dat je krijgt van de hardwerkende medemens kan er ook wel bij? Of verdien je toevallig per bericht bij op maroc.nl?? En hoeveel schuift dat eigenlijk???

Wel belastingaangifte doen dan hè. Is wel zo eerlijk naar de harde werkers die jouw rechtzaak moeten betalen, vind ik? Toch?
      Is wel zo.

En ja, ik weet wat je nu denkt: jíj betaalt helemaal geen belasting, de belasting pakt tenminste nog wat van mijn uitkering, wat doe je tof enzo. Maar ik had belastingen kunnen hebben betaald als ik had gewerkt toch? En daar zit dus mijn frustratie? Ik had gewoon zomaar jouw kansloze juridische gevecht moeten hebben bekostigd. En dat maakt mij boos. Echt boos??

Kun je niet gewoon eerst één persoon aanklagen? Kijken hoe dat afloopt, zeg maar. Een beetje feeling krijgen met de rechtspraak enzo, een beetje nette kleren dragen etc. Daarna twee en daarna een groep. Je wilt gelijk een miljard mensen aanklagen man. Daar wil ik gewoon niet aan meebetalen, snap je? Ik had ook belastingen kunnen hebben betaald??
      Over tijdverspilling gesproken.. Ik wil niet onbeleefd doen maar bedankt voor je aandacht.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Vrint! Ik wil en kan gewoon niet leven met de gedachte dat ik had kunnen gewerkt hebben en dat jij met mijn bloed zweet en tranen via het juridische loket op een kansloze missie gaat.

Alsjeblieft, doe het niet.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Ik heb dibs gegooid op die Afrikaanse meid. En ik val niet eens op Afrikaanse vrouwen. Maar ze is dus van mij, dat je het weet. Niet dat ik me zorgen maak om jouw concurrentiekracht ofzo, want volgens mij houd je van racistische lullen in je poepert, maar voor de zekerheid: zij is van mij!

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Kijk, zo benne we ook weer: van een kuttipic die nergens op slaat iets leuks maken. Gewoon niet tof doen tegen de Sheriff in Town. Dan komt alles een keer goed. Ondertussen: heel veel calm down en niemand willen aanklagen als je geen macht hebt.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614779

Kijk, zo benne we ook weer: van een kuttipic die nergens op slaat iets leuks maken. Gewoon niet tof doen tegen de Sheriff in Town. Dan komt alles een keer goed. Ondertussen: heel veel calm down en niemand willen aanklagen als je geen macht hebt.
      Wanneer ga je uit de kast komen? ( alles wijst erop dat je geen vrouw weet te versieren en te behouden)

Denk eerst aan je organen doneren!
      Marche avec des sandales jusqu'à ce que la sagesse te procure des souliers.
      Ibn Sina.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Het mooiste van het nummer, en het is dus precies het tegenovergestelde van dit topic, begint bij ongeveer 2 minuten en 7 seconden. Daarna versta ik er weinig van. Maar klinkt lief.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Ik weet hoe jij eruitziet en ook hoe die andere huisflikker eruitziet. Dat heeft mij besloten om het maar te houden bij de perfecte vrouw. De gedachte alleen al om jou in je behaarde poepert te moeten nemen doet me voorlopig effe in de kast blijven met mijn vrouwtjes. Scheer je kontje voordat je tof doet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Wanneer ga je uit de kast komen? ( alles wijst erop dat je geen vrouw weet te versieren en te behouden)

Denk eerst aan je organen doneren!

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614779

Ik weet hoe jij eruitziet en ook hoe die andere huisflikker eruitziet. Dat heeft mij besloten om het maar te houden bij de perfecte vrouw. De gedachte alleen al om jou in je behaarde poepert te moeten nemen doet me voorlopig effe in de kast blijven met mijn vrouwtjes. Scheer je kontje voordat je tof doet.
      Je nait alleen jezelf zo, ik vind je zielig..Wees een keertje een echte vent en besteed je tijd aan het vinden van een vrouw.. Eerst moet je echt aan je karakter en persoonlijkheid flink werken.
      Volgens mij zit jij meer in een cel dan daarbuiten. Sterkte daar!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten