Mijn topics doen het slecht
Mijn topics doen het slecht
.
Oekraïne, geopolitiek en het moorddadige Westen: 52.500
Goed zo!
De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.
Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.
Wat mij eigenlijk verbaast is :
A- hoeveel niet actief leden en lezers dit forum bezoeken? dat zijn er veel! .. de actieve leden zij ''helden" of lekker gestoorde genieën! ( als ik mrz mag plagiaten)
B- ik kwam tot conclusie dat Maroc weinig wordt gegund en zelfs nu dat Maroc onder leiding van M6 de weg naar een machtig en beter speler in haar regio steeds meer weet te vinden ..
afgunst door Europees parlement zelfs ( door te willen flirten met regime in Algerije wegens goedkoop gas voor de huilies .. en de linkse politici van Europa zijn echt onbetrouwbaar hypocrieten ... dus ergens heb jij gelijk Eric).. Uiteindelijk moet Maroc wakker worden en beseffen dat Frankrijk eigenlijk de echte Vijand is ( achter regime van Algerije) .. ik geloof zelfs dat al dat negatief over Maroc een bewuste beleid vanuit parijs..
Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.
Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.
Mijn grootste raadsel is de topic over homo's. Die is nu in 11 maanden tijd bijna 1 miljoen keer bekeken. En sinds ik die topic gemaakt heb is het nu al boven de 4 miljoen keer bekeken.
'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
Bladwijzers