0613181318
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: 0613181318

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Standaard 0613181318

Een paar vriendinnen van mij werden ooit lastiggevallen in de trein. Door Marokkanen. Nu zit ik in de trein. Eerste klas uiteraard, want ik betaal he-le-maal nergens meer voor (kut). Maar ik verveel me dood; wat is het toch met al die schapen die in een bomvolle trein de rode stoeltjes blijven vrijhouden? Wat een kutvolk.

Dus ik dacht: heb toch niets te doen en ik voel me eenzaam in de 1e klas, dus ik ga gewoon overlast melden bij de NS via de app, eens kijken wat er gebeurt.

"Help! Zit een man met baard in de eerste klas, hij kijk de hele tijd heel erg eng volges mij heeft ie iets bij zich "

"Mevrouw, in welke trein zit u nu?"

"Ik ben geen vrouw!"

"Ok meneer, kunt u het coupenummer doorgeven en vertellen in welke trein dit gebeurt?"

"Ik ben geen man!"

"Onze excuses, in welke trein zit u en in welke coupe?

"Ja xxxxx xxxxxx naar xxxxx ik zit in de tweede klas maar hij zit in de eerste en volges mij hoort hij daar niet te zitten. En hij kijkt eng dus"

En toen werd ik aangehouden. En nu zit ik weer op de rode stoeltjes, moederziel alleen in alweer een drukke trein. Wat gaan we nu doen?

Ik vind het leuk.
      Some people feel the train. Others just get hurt.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard Re: 0613181318

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Nu zit ik in de trein. Eerste klas uiteraard, want ik betaal he-le-maal nergens meer voor (kut).

En toen werd ik aangehouden. En nu zit ik weer op de rode stoeltjes

Hoe voelt dat om een RobOudkerk-marokkaan te zijn? Is dat net zoiets als een JaapVelema-veiligelander?

Als een conducteur jou zittend op een 140km/h snelle rode stoel zou vragen om een plaatsbewijs, maakt deze man zich daarmee schuldig aan etnisch profileren? Is dat misschien ook een reden om deze man op weg naar zijn huis even in elkaar te slaan samen met wat landgenoten opdat hij zulks in het vervolg zal nalaten?

Het is allemaal de schuld van Edith Mastenbroek die een politiek fatsoenlijk boek had geschreven over RobOudkerk-marokkanen in nieuw-west. Maar die kan er alleen niet meer op worden aangesproken.

.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

.
      Waarom plaats je die link? Ik wist immers al dat je dol bent op haar. Anders zou ik niet over Edith begonnen zijn. Ze heeft ook een zoon. Alleen de verwekker is uit beeld. Jij weet ook wel waarom denk ik. En vertel ook eens over hoe gezellig het was met de familie van de verwekker. Dat was zeker ook marokkaanse humor die smerige flikkers als ik niet begrijpen.

.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Ik weet veel flikker, ik weet veel. Laat de dooien met rust, dat is wat ik je vraag.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Ik weet veel flikker, ik weet veel. Laat de dooien met rust, dat is wat ik je vraag.
      Ja daar twijfel ik niet aan. Dat jij veel weet wat ik niet weet. Daarom heb je ook een nickname.

Maar vertel is wat over de zaaddonor van haar zoon. Dan hoeven we het niet over Edith te hebben.

.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Dat ben ik, misschien. En nu ga je slapen vol vraagtekens en frustraties dat Marokkanen zich voortplanten via jouw soort mensen terwijl ze zich in het Europarlement begaven.

Slaap lief. Aan het eind van de donkere tunnel kom je waarschijnlijk mijn kind tegen die je het licht in trekt;. Een moslim.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Dat ben ik, misschien. En nu ga je slapen vol vraagtekens en frustraties dat Marokkanen zich voortplanten via jouw soort mensen terwijl ze zich in het Europarlement begaven.

Slaap lief. Aan het eind van de donkere tunnel kom je waarschijnlijk mijn kind tegen die je het licht in trekt;. Een moslim.

Dat denk ik niet.

Daar gaat het niet over. Het gaat over hoe ze is behandeld door uitschot die ze nog zit te verdedigen ook. Enfin ze is uiteindelijk met Van Amerongen verder gegaan en met dat kind erbij en dus niet met de zaaddonor. Die quote van haar is niet echt een bijdrage om eens op te houden met vooroordelen. Maar dat krijg je er van als linkse dromen je verblinden voor de realiteit. Halsema is ook erg veranderd. Jammer dat het inzicht zo laat komt. Eigen schuld dikke bult.

Dat denk ik niet.

Dat denk ik niet.

Er is niets aan het eind van de tunnel. Er is sowieso geen tunnel. Een hoop stof, verder niks.

.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten