Ik doe dat echt wel ..ik doe dat volgend week en ik ga er heen ..lhtb lovers kunnen de pot op
Ik doe dat echt wel ..ik doe dat volgend week en ik ga er heen ..lhtb lovers kunnen de pot op
Zijn er lhbt'ers onder de bouwvakkers van al die stadions in Qatar?
Maar serieus een punt van aandacht : Maroc heeft een groot rol in het organiseren en beveiligen van dit wk.
Die Qatari hebben poen maar kunnen zelf niet veel...
Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
المغرب يستحوذ على تنظيم مونديال قطر
.
Die letters-en-tekens lovers kunnen me niet schelen.
De dode bouwvakkers zijn misdadig.
De enorme broeikasgasuitstoot hierdoor – door vliegtuigen en air conditioning – is misdadig,
die enorme hoeveelheid geld uitgeven aan voetbal is misdadig,
– terwijl 2000 kilometer naar het westen, in oost Afrika, mensen en dieren omkomen van honger en dorst.
Zo denk ik erover.
Je plezier in voetbal gun ik je zeker, SportFreak! Maar mensen zijn heel erg verkeerd bezig.
![]()
De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.
Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.
Ze kunnen de pot op ...net alsof het hier beter is ..hier zijn toeslagouders van hun kinderen gescheiden door de staat alleen omdat overheid gelogen heeft en hun jarenlang in de gaten gehouden werden en psychisch kapot gemaakt ..dit is ook onderdrukking en in de macht houden
Waar een kleine landje groot in kan zijn !?
Geld is de baas en mijn kameel zegt nog steeds dat geld verspillen geen kunst is.
Hakim Ziyech has been selected to represent Morocco at the 2022 World Cup after an eventful year that saw him retire from football before returning to the fold in September.
Walid Regragui made the decision to include Ziyech in his 26-man squad for Qatar - having stepped in to replace sacked Vahid Halilhodzic in August.
Regragui - who will take charge of his major international tournament later this month - is hopeful Ziyech will help Morocco in Group F.
https://www.dailymail.co.uk/sport/fo...wind-year.html
.
Als je sowieso al besloten had een topic over het wk te openen, dan hoef je het ook niet meer te vragen aan de lhbt-lovers hier. Wie naar het wk wil kijken gaat zijn gang maar. Dat heeft toch geen invloed op de beroerde behandeling van arbeiders en lhbt in qatar. Qatar is schatrijk maar onderbetaald het werk wat ze zelf niet willen en kunnen uitvoeren. Alles wat qatar heeft komt van buiten. Behalve natuurlijk de cultuur en de olie. Maar wie het allemaal geweldig vindt mag er wat mij betreft van genieten.
.
Qatar is een prachtige land met een geweldige cultuur maar ik ga binnenkort eennwkbtooic openen
Bladwijzers