De sjeiks van Qatar worden ''genaaid''
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: De sjeiks van Qatar worden ''genaaid''

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard De sjeiks van Qatar worden ''genaaid''

Ze dachten een droomland te kunnen bouwen op de rug van migranten uit armoelanden ..geholpen door knappe koppen uit het westen ( ze komen daar hun zakkenvullen en terug op het witte land roepen dat onvrijheid heerst in het land van de belachelijk schatrijk bedoeïenen)

Kortom : de sjeiks naaien de migranten en de zakkenvullers uit het westen naaien de sjeiks bij 1e beste interview in de media van witte mensen..

Als ik een sjeik zou zijn dan zou ik beter weten welke broodnodig clausule in een contract van een westerling zou vastleggen.

Als een sjeik mij ''via via" leest dan mag hij weten dat alle sjeiks daar Sukkels zijn.
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Re: De sjeiks van Qatar worden ''genaaid''

Die ''sukkels'' vragen zich af : waarom men is afgunstig en tegen Qatar is ?

Zelfs mijn kameel weet waarom..
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

NU.nl

Infantino vindt kritiek op Qatar provocerend en verwijt Europa dubbele moraal.
      FIFA-voorzitter Gianni Infantino heeft zaterdag hard uitgehaald naar criticasters van het WK in Qatar.
      "In Europa denkt iedereen te weten hoe het zit. Maar als ik bedenk wat wij als Europeanen de afgelopen drieduizend jaar hebben gedaan in de wereld, dan zouden we ons de komende drieduizend jaar moeten verontschuldigen in plaats van anderen moreel de les lezen", beet Infantino van zich af.

De FIFA-baas ging op een speciale persconferentie uitgebreid in op de kritiek op het omstreden toernooi. Voornamelijk de slechte arbeidsomstandigheden van de migranten en de omgang met de lhbtiq+-gemeenschap worden aan de kaak gesteld door Europese landen.

"Wat wil je doen? Thuis zitten, kritiek uiten en zeggen hoe slecht ze wel niet zijn, daar in Qatar? Omdat het niet toegestaan is om in het openbaar homoseksueel te zijn?", vroeg de 52-jarige Infantino zich hardop af.

"Ik vind dat het wel toegestaan moet zijn natuurlijk. Maar iedereen heeft een eigen mening. Mijn ouders en mijn kinderen denken er weer anders over. Het is in ieder geval duidelijk dat alleen maar kritiek leveren op Qatar provocerend is. Dan bereik je het tegendeel van wat je beoogt."

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      92
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757436

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      NU.nl

Infantino vindt kritiek op Qatar provocerend en verwijt Europa dubbele moraal.
      FIFA-voorzitter Gianni Infantino heeft zaterdag hard uitgehaald naar criticasters van het WK in Qatar.
      "In Europa denkt iedereen te weten hoe het zit. Maar als ik bedenk wat wij als Europeanen de afgelopen drieduizend jaar hebben gedaan in de wereld, dan zouden we ons de komende drieduizend jaar moeten verontschuldigen in plaats van anderen moreel de les lezen", beet Infantino van zich af.

De FIFA-baas ging op een speciale persconferentie uitgebreid in op de kritiek op het omstreden toernooi. Voornamelijk de slechte arbeidsomstandigheden van de migranten en de omgang met de lhbtiq+-gemeenschap worden aan de kaak gesteld door Europese landen.

"Wat wil je doen? Thuis zitten, kritiek uiten en zeggen hoe slecht ze wel niet zijn, daar in Qatar? Omdat het niet toegestaan is om in het openbaar homoseksueel te zijn?", vroeg de 52-jarige Infantino zich hardop af.

"Ik vind dat het wel toegestaan moet zijn natuurlijk. Maar iedereen heeft een eigen mening. Mijn ouders en mijn kinderen denken er weer anders over. Het is in ieder geval duidelijk dat alleen maar kritiek leveren op Qatar provocerend is. Dan bereik je het tegendeel van wat je beoogt."
      Ik ben het volledig mee eens..het zijn hypocrieten

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten