De Roelvinkies neigen naar de islam.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: De Roelvinkies neigen naar de islam.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Standaard De Roelvinkies neigen naar de islam.

Donny Roelvink. © Brunopress

Donny Roelvink neigt naar islam na ongeluk met Hummer: ‘Oma waakte over mij’

Model en influencer Donny Roelvink is zich, net als zijn broer Dave, steeds meer aan het interesseren in de islam. Het ongeluk van Donny eerder dit jaar, toen hij werd overreden door een Hummer, heeft bijgedragen aan het gevoel dat er ‘een hoger iets’ moet zijn. Dat vertelt de 24-jarige zoon van Dries Roelvink uitgebreid in gesprek met FunX-dj Fernando Halman in zijn YouTube-serie RealTalks.

Showredactie 21-11-22, 10:58

De Roelvink-telg nam in juni een fitnessvideo met vrienden op en werd overreden door een Hummer. Hij belandde in het ziekenhuis met vijf gebroken ribben en een klaplong. Hij moest wekenlang herstellen. Het gesprek met Halman is de eerste keer dat Roelvink uitgebreid over het ongeluk praat.

,,Ik heb altijd al dingen gevoeld”, vertelt Roelvink. ,,Ik geloof in een hoger iets en heb mij wel vaker verdiept in geloven. Ik heb een vriend die moslim is, heb meegedaan met de ramadan en ben mee geweest naar de moskee.” Eerder deze week vertelde ook zijn broer Dave dat hij rust heeft gevonden in de islam, na een periode vol drank en drugs. Zijn jongere broer gelooft heilig dat zijn oma over hem heeft gewaakt tijdens en na het ongeluk. ,,Ik heb een tatoeage van haar op mijn arm, er zit nu een litteken door haar hoofd. Ik geloof echt dat zij over mij heeft gewaakt. Als ik 20 kilo lichter was geweest, was ik nu dood geweest.”

Niet huilen

De eerste dag na het ongeluk lag Roelvink in het ziekenhuis en keek hij naar eigen zeggen alleen maar naar buiten. ,,Ik ging niet schreeuwen of huilen, ik was niet boos. Ik lag daar alleen maar, in mezelf gekeerd, en keek naar buiten. Ik dacht: hoe ga ik dit mijn ouders vertellen?” Pas toen de hele familie een dag later aan zijn bed stond, kwamen de emoties. ,,Opeens kwam alles naar buiten, wat er was gebeurd. Ik heb de hele dag zitten janken toen mijn vrienden en familie aan mijn bed stonden.”

De ervaring heeft hem uiteindelijk alleen maar sterker gemaakt; twee weken later stond hij alweer in de sportschool.

https://www.ad.nl/show/donny-roelvin...-mij~ad1fc571/
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Standaard Re: De Roelvinkies neigen naar de islam.

Die Dave Roelvink is veel wijzer dan dat ik dacht!
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Ze doen alles wat verboden is in de Islam

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

.
      Wat mooi. Geloven is een mening en daar is iedereen vrij in.

.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten