Marokkaanse spelers moeten het verder doen zonder Marokkaanse Publiek! - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Marokkaanse spelers moeten het verder doen zonder Marokkaanse Publiek!

Hugo mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48994

Standaard Re: Marokkaanse spelers moeten het verder doen zonder Marokkaanse Publiek!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Problemen met kaartjes voor concerten van Taylor Swift

...

Toen de kaartjes voor Swifts tournee een paar weken geleden in de voorverkoop gingen, verliep dat verre van soepel. Vele fans stonden uren in digitale wachtrijen, maar de vraag naar kaartjes was veel groter dan het aanbod.

Veel tickets waren door bots opgekocht. Hierdoor konden mensen die zich hadden geregistreerd voor de voorverkoop geen kaartjes meer bemachtigen. Ticketmaster moest daarna de reguliere kaartverkoop annuleren.

...

https://www.ad.nl/show/taylor-swift-...acle~a0dfa17a/
      The tickets went "swift" !

Revisor... Ik begin je geloof ik steeds meer op erg goed gevoel voor humor te betrappen!

En de "bots" zijn soms geneens zo "bot".

AI veranderd mijn berichtjes soms.... AI begint ook humor te krijgen! :P

Wat ook "typisch" is als "tovenaars/heksen" "boos" op jou zijn omdat jij ooit "boos" was door "toveren" "heks" en dat je dan in jouw leven gaan toveren en dan niet daar de ultieme grap van inzien...

Ik voor een cursus humor voor tovenaars. (hmm, het woordje "ben" is hier verdwenen, volgens mij zegt de AI dat ik "ervoor" kwam. )

De eerste grap is dat ze mensen serieus aan het lachen moeten proberen te krijgen ZONDER te "toveren"....

De AI kan dat al...

:P

Sorry... Verkeerde topic.

Ik ben voor Spanje EN Marokko, maar Nederland hoeft niet in de fik! :P

Ps: Ik zeg niet wanneer ik mijn verjaardag vier...
      Laatst gewijzigd door mrz; 05-12-22 om 16:03.
      Yes, you can eat less meat and FISH AND save the world!!! Yes you can!!!!

http://www.soundcloud.com/hugo32

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Re: Marokkaanse spelers moeten het verder doen zonder Marokkaanse Publiek!

Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

SF, laat morgen je Marokkaanse paspoort zien en je kan gratis naar binnen.

M6 en Tamim zijn gulle vrienden.

(Serieus : duizend tickets worden gratis afgegeven en de rest kan niet gratis naar binnen.. wel is duidelijk dat losers hebben misbruik gemaakt van de beschikbaar tickets }
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 05-12-22 om 23:13.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Marokkaanse elftal kan rekenen op aanwezigheid van veel supporters na ingrijpen van M6 en Tamim.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Problemen met kaartjes voor concerten van Taylor Swift

...

Toen de kaartjes voor Swifts tournee een paar weken geleden in de voorverkoop gingen, verliep dat verre van soepel. Vele fans stonden uren in digitale wachtrijen, maar de vraag naar kaartjes was veel groter dan het aanbod.

Veel tickets waren door bots opgekocht. Hierdoor konden mensen die zich hadden geregistreerd voor de voorverkoop geen kaartjes meer bemachtigen. Ticketmaster moest daarna de reguliere kaartverkoop annuleren.

...

https://www.ad.nl/show/taylor-swift-...acle~a0dfa17a/
      Dat vond ik top bij het concert van Metallica in de ziggo dome een paar jaar geleden. De kaarten werden op naam gekocht. Aan de deur werd de naam gecontroleerd.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten