Een vraag voor Vladimir Poetin?
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Een vraag voor Vladimir Poetin?

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Een vraag voor Vladimir Poetin?

Waarom ga je een gevecht aan wetend dat de winnaar Amerika is?
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745203

Standaard Re: Een vraag voor Vladimir Poetin?

.
      Denk je?

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

‘De taak van de overheid is niet alleen om honing in het kopje te doen, maar soms ook om bittere medicijnen toe te dienen.’
      Quote is van "de laatste Rus" die meent te weten wat juist is om te doen voor zijn land ) ...

ik kan niet de gedachten van de Rus lezen maar blijkbaar is "tot hier en niet verder'' een universeel rode kaart..

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Uitputtingsslag en de wapens raken op maar de smerigste wapens kunnen alles in 1 klap vernietigen : dat weet Poetin als geen ander..

Een Russische roulette wordt gespeeld tussen de Russen en Oekraïners, de bewakers zijn de Amerikanen ..
      ---------
      "Zo wordt beweerd dat in de negentiende eeuw gevangenen werden gedwongen het te spelen, terwijl de bewakers wedden over de uitkomst." wikipedia
      --------

Amerikanen zullen veel geld maken.. en dat is niet de winst die Poetin wil zien ...

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Standaard Geen vraag maar een kogel voor Vladimir Poetin, zijn hond, loyale vrienden en dito familie.

.
      Oorlog is een domme mannenaangelegenheid. Beginnend met misplaatste nationale trots van enkele gezaghebbers die lijden aan cognitieve beperkingen. Oorlog is voor en van de dommen. Oorlog is altijd en alleen maar destruktief. Er zijn geen winnaars. De echte strijd wordt niet gevoerd door hen die de oorlog hebben verklaard. Poetin is een misdadiger, een schurk die niet onder doet voor schurken als Pol Pot, Adolf Hitler, Stalin etc. Poetin moet door de CIA opgeruimd worden, dan is meteen de oorlog afgelopen en zijn veel mensenlevens gespaard. Een nekschot zonder proces en zonder media herrie. Een roemloos en geruisloos einde.

.
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 24-01-23 om 12:56.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Mijn vraag heeft Vladimir in zijn bunker nog niet bereikt.
      Wie weet is een Russische antwoord door google onderschept en levend begraven.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Re: Geen vraag maar een kogel voor Vladimir Poetin, zijn hond, loyale vrienden en dito familie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      .
      Oorlog is een domme mannenaangelegenheid. Beginnend met misplaatste nationale trots van enkele gezaghebbers die lijden aan cognitieve beperkingen. Oorlog is voor en van de dommen. Oorlog is altijd en alleen maar destruktief. Er zijn geen winnaars. De echte strijd wordt niet gevoerd door hen die de oorlog hebben verklaard. Poetin is een misdadiger, een schurk die niet onder doet voor schurken als Pol Pot, Adolf Hitler, Stalin etc. Poetin moet door de CIA opgeruimd worden, dan is meteen de oorlog afgelopen en zijn veel mensenlevens gespaard. Een nekschot zonder proces en zonder media herrie. Een roemloos en geruisloos einde.

.
      Groot oorlogen kunnen nuttig zijn anders hoe kunnen wij opnieuw met schone lei beginnen?...
      Naties bereiken hun Top , raken de weg kwijt en vervolgens gaan zij ten onder = anderen vinden hun weg naar boven ..

Vrouwen hebben ondanks hun onzichtbaarheid hun rol in oorlogen die er toedoen.

De mens doet domme dingen met slimme uitvindingen en dat zegt genoeg over wat slim is?
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 24-01-23 om 19:44.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745203

Standaard Re: Geen vraag maar een kogel voor Vladimir Poetin, zijn hond, loyale vrienden en dito familie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      .
      Oorlog is een domme mannenaangelegenheid.
      Deels mee eens. Zoals professor Jolle Demmers op 8 maart vorig jaar al schreef,

"De masculine, opgewonden westerse veroordeling van Poetin dient snel te wordt verrijkt met realistische onderhandelingen, (...)"

De valse solidariteit van het Westen in de Oekraïnecrisis

Echter, het zijn zeker niet alleen mannen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Vrouwen hebben ondanks hun onzichtbaarheid hun rol in oorlogen die er toedoen.
      Deze vrouwen zijn maar al te zichtbaar:

Nuland

Frieland

Als ik wraakzuchtig reageer, schrijft ik dat zij met een schot frontaal in hun tronies opgeruimd moeten worden. Zij behoren met hun consorten tot de veroorzakers van de oorlog in Oekraïne.

Freeland (minister in Cadada) is overigens kleindochter van de oekraïnse nazi Mykhailo Khomiak; in Canada groeide ze van kinds af aan op met connecties met de extremischische oekraïnse diaspora, en ze steunt vanouds extremisten in Oekraïne. Ze zwaait met hun vlaggen.

Primitief vind ik een toepasselijker woord dan 'masculien'.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Standaard 'Deels mee eens'

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Primitief vind ik een toepasselijker woord dan 'masculien'.

@ Olive

Goed, natuurlijk zijn er vrouwen die achter een oorlog zitten. Maar dat is echt zo zeldzaam dat ik die factor gewoon wil verwaarlozen en buiten beschouwing laten. Net zoals er ook vrouwen zijn in de misdaad. Geweldadige vrouwen. Je hebt ze zeker, maar dat is op het geheel toch een tamelijk laag percentage. Daarom meen ik te mogen generaliseren. Gender en teveel testosteron is een belangrijke factor. Als ik het over zware criminaliteit en geweld hebt, betreft dat (natte vingerwerk) voor 99,9 procent mannen. Het is vrijwel altijd een man. Dus als we een dna databank zouden willen om de misdadigers op te sporen, hoeven daar geen vrouwen in. Dat voorkomt onnodig zoekwerk.

Ik hoop dat in de nabije toekomst A.I. samen met een dna databank en volledige camara dekking zal worden ingezet om de misdaad in kaart te brengen. Hoe meer A.I. en data, hoe sneller en effectiever de opsporing zal verlopen. Misdaad oplossen is een kwestie van wetenschap en koele data, met zo weinig mogelijk politeke invloed. In mijn optiek zouden rechters ook vervangen kunnen worden door A.I.

Ik ben ook sterk voorstander van het digitale paspoort. Een paspoort is wel een verouderd concept. Waarom niet gewoon een ID kaart als paspoort? Beter dan paspoort heet dat Digitale Identiteit. En daar mag uiteraard naast vingerafdrukken, 3D foto, ook een dna profiel en iris scan aan zijn gekoppeld. Dus in mijn geval niet van Rob Gosseling, maar van Eric de Blois. Ik mag hopen dat WEF dit er door drukt op wereld niveau. Dan is het afgelopen met al die misdadige klootzakken die misbruik maken van wetten op privacy, (vermeende) discrimintie en mensenrechten. Weg met die mensen die het leven van fatsoenlijke burgers verpesten.
      Logisch dat er na die maatregelen een overschot aan vrouwen zal zijn.

Van Poetin hoeft helemaal niets onderzocht te worden. Zijn rol is helder. Hij mag dan ook zonder proces geruisloos uit de weg worden geruimd. Een onderzoek over en rechtszaak tegen hem is gewoon zonde van de tijd en het geld. Op hem zijn mensenrechten niet van toepassing.

.
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 25-01-23 om 19:24.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Standaard 'oorlogen kunnen nuttig zijn'

.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Oorlogen kunnen nuttig zijn anders hoe kunnen wij opnieuw met schone lei beginnen?...

@Oiseau

Dat is een interessante gedachte. Doden omdat dat nuttig is. Ik kan daar niet even snel een antwoord op geven. In principe vind ik iedere oorlog fout. Oorlog is een geweldadig conflict tussen staten en/of volken. Wellicht moeten we in de toekomst staten opheffen. Uiteindelijk is de wereld één.

In de ideale wereld spreken we ook allemaal dezelfde taal. Ik zou bijna zeggen digi taal.

.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten