Yep ik ben een trotse Marokkaanse meid, trots op wat vele gepresteerd hebben in deze maatschappij!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Thalla,
Sou
Yep ik ben een trotse Marokkaanse meid, trots op wat vele gepresteerd hebben in deze maatschappij!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Thalla,
Sou
'Float like a Cadillac, sting like a Beamer'.
Ain't a woman alive that could take my mama's place! ©!
hahaha zekers een tegenreactie op tornado?Geplaatst door sou
![]()
![]()
![]()
![]()
Thalla,
Sou![]()
HAHAAHA,heb je helemaal goed Boerinneke!!!
Thalla,
Sou
Hoe trotser je bent, hoe beter je gaat presteren. Mensen die zich schamen om Marokkaan te zijn, verdienen het niet om Marokkaan te zijn.Geplaatst door sou
HAHAAHA,heb je helemaal goed Boerinneke!!!
![]()
Q.
"(60-8)
"8. Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief. "
125." Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze. Voorzeker uw Heer weet het beste wie van Zijn weg is afgedwaald; en Hij kent degenen goed die juist geleid zijn. "(8:125)
Plaatje niet gevonden
Wijs gesproken Qays!!Geplaatst door Qays
Hoe trotser je bent, hoe beter je gaat presteren. Mensen die zich schamen om Marokkaan te zijn, verdienen het niet om Marokkaan te zijn.
![]()
Q.
![]()
Qays neem die mensen niks kwalelijkGeplaatst door Qays
Hoe trotser je bent, hoe beter je gaat presteren. Mensen die zich schamen om Marokkaan te zijn, verdienen het niet om Marokkaan te zijn.
![]()
Q.
het is meer uit onwetendheid en Brainwash vanuit de media
Marokkanen die zich schamen om een Marokkaan te zijn
hebben meestal weinig contact met andere marokkanen
behalve ouders, famillie
ik ben trots op mijn zusje. ze heeft haar bul gehaald en een scriptieprijs gewonnen.
hierbij de felicitaties![]()
nu jullie nog. moet !!
ik heb nog niks. Nu ik dit typ heb ik Nas op met One Mic. damn wat goed nummer. All I Need is One Mic. Fuck cash !
Bladwijzers