Niet verzonnen,maar ook niet geheel naar de waarheid geschreven....Just like a soap..
As salaam 3aleikum.......
Mensen geef me jullie mening over mijn verhaal.....AFmaken of niet?
Is het waard om gelezen te worden of is het goedkope rotzooi....hihi...mouhiem laat het me weten.....
Zachtjes sloop ze haar kamer in hopend dat niemand haar zou horen.Het eerste wat ze deed nadat ze haar kamerdeur zachtjes sloot,was haar lievelingsnummer opzetten...
Tranen rolden over haar wangen terwijl haar geheugen haar kwelde met moeilijke herringeringen....
Ze dacht terug aan wat ze vandaag allemaal had meegemaakt en ze voelde de steken nog harder in haar hart steken...
Ze voelde zich schuldig en vies...Hoe kon ze zichzelf dit vergeven en haar ouders onder ogen komen?
Haar ouders die haar vertrouwden en gebukt gingen onder de roddels van de buurt...Die ondanks alles het altijd voor haar opnamen tegenover haar broers en de omgeving...
Hoe konden zij het haar vergeven en hoe kon zij het zichzelf vergeven?
Ze begon nog harder te snikken en liet zich op haar bed vallen...
"Ya rabb..maak het gemakkelijk voor me en leid me naar het juiste pad...Ya rabb vergeef het me en laat me niet dit allemaal ondergaan" smeekte ze met een piepstemmetje door haar tranen heen...
Ze voelde een diepe leegte in zich.
Ze wilde veel weer rechtzetten in het leven,maar wist niet waar het begin was en of er uberhaupt wel een begin was.
Ze stopte met het snikken,maar de tranen rolden onverhinderd over haar wangen..
Helemaal in gedachten verzonken en ver weg van de wereld hoorde ze haar broer thuis komen....
"Shit" zei ze,terwijl ze snel haar schoenen onder haar bed gooide en gsm uitdeed..Net op tijd,want met een ruk werd haar kamer opengegooid...
"Waar was je" hoorde ze haar broer zeggen met een stem die niet veel goeds beloofde...
Ze wilde antwoord geven,maar wist niks te verzinnen...
Ze keek alleen maar naar zijn ogen en de haat die ze uitstraalden....
Ze voelde zo een intense haat voor hem ook,ze walgde van hem.Ze haatte het als hij haar zo aankeek,alsof ze een stuk vuil was.
Ze wist dat hij dat ook zo zag.
Stotterend bracht ze er met moeite uit; "Gaat je niks aan"....
Ze zag zijn gezicht net nog helemaal veranderen...Hij sloot de deur en liep op haar af....
"Herhaal dat...herhaal het als je het lef hebt.."
Ze wilde het wel herhalen,maar kon het niet,ze wist dondersgoed wat haar te wachten stond...Ze had zo een zin om zijn ogen uit te krabben...Die ogen die haar altijd zo vuil aankeken en haar nog misselijker maakten....
Bladwijzers