Moslimhomo's. Paradox?
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/6 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 60

Onderwerp: Moslimhomo's. Paradox?

Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard Moslimhomo's. Paradox?

Nou moet mij toch ff iets van het hart. Don't ask.

Had het met mijn ma vandaag hierover, tijdens het ontbijt.

Ik legde haar de volgende casus voor:

Stel mam dat jouw zoon homo blijkt te zijn. Wat dan?

Zij antwoordde: Ja en? Niks. Als hij homo blijkt te zijn, dan zal ik dat maar moeten accepteren. Als hij maar niet toegeeft aan zijn gevoelens, het huwelijksbootje samen met een man instapt, verboden sexhandelingen verricht en de Gaypride gaat lopen.

Zo denk ik er ook over. Een moslim kan best homo zijn, dus gevoelens hebben voor het andere geslacht.

Ik zie het echter als een beproeving van persoon in kwestie. Als hij toegeeft aan zijn lusten, zal hij falen. Ten tijde van de profeten kwam het ook voor . Remember het volk van Loeth? Het volk dat liefde bedreef met mensen van gelijk geslacht? Dat werd toen sterk veroordeeld. Maar de gevoelens hebben voor een ander, betekent toch niet per definitie dat je daarmee geen gelovige bent?

Ook blijkt het in de genen te zitten. Dus de theorie ' Homo wordt je, het is je aangeleerd' gaat niet op. Wat mij echter ergert is de uitspraak ' Homo's zijn ziek!' . Hoezo ziek? Is het niet de Schepper die de persoon zo heeft geschapen? Ga je Zijn schepsel veroordelen?

En ik vraag me nog iets af. Waarom wordt het woord homo verbonden aan seksualiteit? Dus homoseksualiteit? Hoe noem je het als een homo niet aan gelijk-geslacht-seks doet?( mijn begrip ) Ook schijnt er geen Koranische term te bestaan voor homoseksualiteit. Het wordt slechts onder de algemene noemer geplaatst. Waar ik nu echter niet op kom...

Nou ja, slechts enkele vragen die door mijn hoofd spoken...
      Ik kan niks bedenken. Alleen afgezaagde holle retorische zinnen, maar dat is niet aan mij voorbehouden.

Lovesick crackhead Couscousje's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      153

Standaard

Op die manier zijn homoseksuelen eigenlijk gedoemd om een lang en eenzaam leven te leiden, als ze niet toe kunnen geven aan hun behoefte te houden van iemand van hetzelfde geslacht.

Immers, houden van doe je ook lichamelijk.

Cc
      "The trouble with quotes on the internet is that you can never tell if they are genuine." - Abraham Lincoln

Prikker Just_B's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard

Intussen ken ik elf "moslimhomo's", waarvan er zeven seksueel contact hebben met hetzelfde geslacht.

De NIET-seksueel actieve homo's/lesbiennes zeggen zoals bovengeschreven dat het een test van Allah(swt) is en dat ze dus die gevoelens moeten negeren, terwijl de anderen juist weer zeggen dat Allah(swt) hun schepper is en als hij het niet zo had bedoeld dat ze dan nooit die gevoelens zouden hebben... VERMOEIEND! ...

En dan heb ik het niet eens over de discussies met de "islamitische" bi-seksuelen die ik ken...
      'Soms hoor je merkwaardige dingen als je je eigen gedachten afluistert.'

Ingeschreven
      Aug 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      153

Standaard

Geplaatst door Just_B
      Intussen ken ik elf "moslimhomo's", waarvan er zeven seksueel contact hebben met hetzelfde geslacht.

De NIET-seksueel actieve homo's/lesbiennes zeggen zoals bovengeschreven dat het een test van Allah(swt) is en dat ze dus die gevoelens moeten negeren, terwijl de anderen juist weer zeggen dat Allah(swt) hun schepper is en als hij het niet zo had bedoeld dat ze dan nooit die gevoelens zouden hebben... VERMOEIEND! ...

En dan heb ik het niet eens over de discussies met de "islamitische" bi-seksuelen die ik ken...
      Ik vind jou anders ook een lekker wijf.

Dus?

4 Wees-gegroetjes en 1 Onze-vader.

Cc
      "The trouble with quotes on the internet is that you can never tell if they are genuine." - Abraham Lincoln

Prikker Just_B's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard

Geplaatst door Couscousje
      Ik vind jou anders ook een lekker wijf.

Dus?

4 Wees-gegroetjes en 1 Onze-vader.

Cc

Komt goed uit... mutual feeling... mocht we ooit eindigen als oude vrijsters, dan proberen we het samen, deal?

Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard

Geplaatst door Couscousje
      Op die manier zijn homoseksuelen eigenlijk gedoemd om een lang en eenzaam leven te leiden, als ze niet toe kunnen geven aan hun behoefte te houden van iemand van hetzelfde geslacht.

Immers, houden van doe je ook lichamelijk.

Cc
      Inderdaad.

Homoseksualiteit is verboden. Daar schijnt bijna iedereen het er over eens te zijn. Maar hierover wordt niet gerept in de Koran. Althans niet in deze term. Ahadith misschien? Hoewel het in die tijd ook voorkwam, weliswaar geen alledaags prakrijk als vandaag de dag.....

?
      Ik kan niks bedenken. Alleen afgezaagde holle retorische zinnen, maar dat is niet aan mij voorbehouden.

Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard

Houden van lichamelijk? Lichamelijk in de zin van geslachtsgemeenschap .?

Ik deel deze opvatting niet.

Je hebt mensen die van elkaar houden en geen sex bedrijven en je hebt mensen die sex bedrijven en niet van elkaar houden.

Prikker Just_B's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      16

Standaard

Geplaatst door Enquetrice
      Inderdaad.

Homoseksualiteit is verboden. Daar schijnt bijna iedereen het er over eens te zijn. Maar hierover wordt niet gerept in de Koran. Althans niet in deze term. Ahadith misschien? Hoewel het in die tijd ook voorkwam, weliswaar geen alledaags prakrijk als vandaag de dag.....

?

Omdat de vrouwen in Marokko maagd het huwelijk moeten ingaan, bevredigen de mannen heel vaak hun seksuele behoeftes bij elkaar of bij dieren. Dierensex is ook al zoiets. Maar goed, in Marokko komt het dus heel vaak voor, vaker dan men zou willen of zou willen toegeven.

Ingeschreven
      Aug 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      153

Standaard

Geplaatst door Just_B

Komt goed uit... mutual feeling... mocht we ooit eindigen als oude vrijsters, dan proberen we het samen, deal?
      Afgesproken!

Maar nu voorlopig ff mannetjes pesten.

Cc

Very Important Prikker Rissa's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      41

Standaard

Geplaatst door Enquetrice
      Inderdaad.

?
      Jawel toch? dat je niet mag vallen op je eigen sekse (in andere bewoording natuurlijk) Kga het elijk voor mezelf opzoeken.

Verder heb ik geen probleem met homo's, lieve jongens zijn het altijd en helaas ook vaak hele knappe jongens... Maar..als het mijn broer zou zijn, kweet niet zou het wel moeilijk vinden maar om hem te gaan boycotten ofzo. Nee. Dat gaat weer te ver, zit dan niks anders op dan het te accepteren. Enige waar je echt bang voor bent is toch de mening van de omgeving en daar moet je over het algemeen al helemaal geen waarde aanhecten.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. 'Status aparte voor moslimhomo's'
      Door catch28 in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 4
      Laatste Bericht: 09-02-05, 15:33
    2. Paradox.
      Door _Z_eCloD_li in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 16-11-04, 10:39
    3. Postercampagne moslimhomo's
      Door Koudijs in forum Wie schrijft die blijft